21 września w Poznaniu na Starym Rynku otworzona zostanie wystawa „REACT FOR WORLD” ACT Responsible w Polsce prezentująca najlepsze przykłade międzynarodowych kampanii społecznych nagradzanych w światowych konkursach. Wystawa odwiedzi kilka miast w Polsce, a zebrane na niej prace poruszają tematykę ekologii, zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i wyrównywania szans społecznych.
Wystawa została zainaugurowana 7 września w Gdańsku na Długim Targu. Wstęp jest otwarty i bezpłatny dla odwiedzających ją gości. Ideą ekspozycji jest przede wszystkim promocja edukacji społecznej oraz zwrócenie uwagi na korzyści płynące z inwestowania w odpowiedzialność społeczną i zrównoważony rozwój, a także wskazanie interesujących pod względem marketingowym przykładów działania na rzecz środowiska.
Prace, które będą zaprezentowane na wystawie zostały docenione w wielu międzynarodowych konkursach m.in. Cannes Lions, ACT Responsible, Golden Drum Award, Clio Award.
REACT FOR WORLD prezentuje również polskie przykłady kampanii społecznych, które poruszają problemy współczesnego świata i zostały nagrodzone w krajowych oraz międzynarodowych konkursach.
Zdjęcia będą pokazywane w uczęszczanych przestrzeniach miejskich, przez dwa tygodnie w jednej lokalizacji. Po Gdańsku i Poznaniu wystawa rusza do Warszawy i Łodzi, a zakończy się w Krakowie. Za przyjazny środowisku i zrównoważony transport wystawy pomiędzy miastami odpowiada Grupa Raben.
Większość prac prezentowanych na wystawie została wyróżniona przez ACT Responsible, czyli stowarzyszenie non-profit zarejestrowane w Chalais w Szwajcarii, którego celem jest promowanie i inspirowanie odpowiedzialnej komunikacji na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz odpowiedzialności społecznej.
Wystawa została objęta Patronatem Honorowym Prezydenta Miasta Gdańsk, Patronatem Honorowym Prezydent Miasta st. Warszawy, Ambasady Królestwa Danii oraz Ambasady Królestwa Szwecji.
Mecenasem wystawy jest Bank PKO BP. Jako partnerzy akcję wspierają Urząd Miasta Gdańsk, PwC, Electrolux, Danone oraz Grupa Raben. Partnerami merytorycznymi są WWF Polska, UNICEF Polska, Fundacja Nasza Ziemia oraz Stowarzyszenie Wiosna.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!