6 grudnia, tuż przed Wydarzeniami o godz. 18.45 na antenie stacji POLSAT wyemitowany zostanie Mikołajkowy Blok Reklamowy na rzecz potrzebujących dzieci. W tym roku akcja zostanie poszerzona o widzów telewizji internetowej ipla – ten specjalny blok reklamowy będzie można oglądać w aplikacjach ipla na komputer PC, tablety oraz smartfony.
Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostaną na leczenie i rehabilitację chorych dzieci – podopiecznych Fundacji POLSAT. W reklamach promujących Blok w rolę Świętego Mikołaja wciela się Krzysztof Kowalewski, a towarzyszą mu przedstawiciele różnych zawodów oraz wyjątkowo w tym roku dziennikarze redakcji Wydarzeń: Monika Zalewska, Piotr Czech, Grzegorz Kępka oraz Monika Miller z POLSAT News. Aktora w studiach POLSATU powita Jarosław Gugała – szef redakcji Wydarzeń.
Dotychczasowe siedem edycji kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości prawie 6,5 mln złotych. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitacje dzieci.
Fundacja POLSAT od piętnastu lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś objęła swoją pomocą 16.859 małych pacjentów i wsparła finansowo 1028 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 167.471.892,23 złotych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy