14 października w Teatrze Wielkim odbyła się gala rozdania nagród w konkursie efektywności działań komunikacji marketingowej – Effie.
W kategorii Pro bono brązowe Effie otrzymały dwie kampanie: „SM – Walcz o siebie” (zrealizowana przez agencje TELESCOPE i Eura 7, a zainicjowane przez Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego, Fundację Urszuli Jaworskiej, Fundację Neuropozytywni oraz TELESCOPE) oraz „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” (zrealizowana przez Havas Worldwide dla Fundacji Rak’n’Roll).
Obie kampanie zostały nagrodzone w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2012 – pierwsza w kategorii Zdrowie, druga w kategorii Kampanie organizacji pozarządowych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie