Billboardy mogą być pożyteczne. To wymaga nieco kreatywności i nieco sprytu i jak najbardziej oddaje sedno kampanii People For Smarter Cities firmy IBM promującej rozwiązania z dziedziny inteligentnego zarządzania miastem. Za koncepcję akcji odpowiada agencja Ogilvy & Mather France. Stworzono 3 wzory billboardów, które ułatwiają (podjazd na schodach), chronią (mały daszek, pod którym można się skryć podczas deszczu)i czynią miasto bardziej wygodnym (billboard-ławka). Prosta forma, ale duża użyteczność – za taki outdoor odbiorcy mogą być naprawdę wdzięczni.
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik