Co druga osoba w wieku 40+ korzysta z protezy zębowej, a metoda ta jest najpopularniejszym sposobem radzenia sobie z dużymi brakami w uzębieniu. Jednak jej noszenie nadal pozostaje tematem tabu. Celem społeczno-edukacyjnej kampanii „9 milionów powodów” jest uświadomienie społeczeństwu, że proteza to całkowicie normalna rzecz. Kampanię wspierają Polskie Towarzystwo Stomatologiczne oraz Polskie Towarzystwo Psychologiczne
Obiegowe opinie na temat użytkowników protez zębowych są bardzo często błędne i krzywdzące. Nieprawdą jest, że osoby je noszące to wyłącznie ludzie starsi. Kampania społeczno-edukacyjna „9 milionów powodów” organizowana przez markę Corega ma ogromne znaczenie w budowaniu świadomości pacjentów, że nie są osamotnieni w swoich obawach związanych z użytkowaniem protezy zębowej. W Polsce takich pacjentów jest bowiem aż 9 milionów, a każda z tych osób ma swój powód, by pomimo protezy w pełni cieszyć się życiem. Bez poczucia wstydu.
9 milionów powodów, żeby mieć protezę zębową DIR: Natalia Jakubowska i Łukasz GronowskiDOP: Wojtek ZielińskiAgency: GREY Client: GlaxoSmithKline
Opublikowany przez Wulkan na 6 marca 2018
„Zdecydowałem się zaangażować w kampanię „9 milionów powodów”, która zwalcza poczucie wstydu u osób noszących protezę zębową, ponieważ liczba jej użytkowników jest dla mnie szokująca! – mówi Ambasador inicjatywy, Robert Janowski – Nie miałem pojęcia, że tak ogromna część społeczeństwa jest w pewnym sensie marginalizowana i zmaga się z tak wieloma problemami. Osobom noszącym protezę zębową bardzo często towarzyszy bowiem lęk przed jej wypadnięciem podczas śmiania, jedzenia czy kichania, a także obawa przed tym, że ktoś ją zauważy, a nawet publicznie wyśmieje. Społeczeństwo bez wątpienia potrzebuje więc edukacji w tym obszarze”.

Organizatorem kampanii jest firma GlaxoSmithKline – która jako właściciel marki Corega, będącej liderem w segmencie produktów do mocowania i higieny protez zębowych oraz firma społecznie odpowiedziana – podjęła się edukacji. W ramach kampanii uruchomiono serwis 9milionowpowodow.pl, gdzie dostępne są m.in. opisy bohaterów kampanii oraz edukacja na temat korzystania z protezy.
Kampanię wspierają Polskie Towarzystwo Stomatologiczne oraz Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Ambasadorem kampanii został Robert Janowski. Działania reklamowe obejmują współpracę patronami medialnymi: Radiem Pogoda, „Życiem na gorąco” i serwisem Polki.pl.

zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

