logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 9. edycja Kompendium CSR
24.12.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

9. edycja Kompendium CSR



21. grudnia w Rzeczpospolitej ukazała się kolejna, 9. edycja półrocznika „Odpowiedzialny Biznes – Kompendium CSR”. Temat przewodni brzmi „Odsłony odpowiedzialności i zaangażowania”. 

We wprowadzeniu do Kompendium Lech Wałęsa zadaje pytania związane z wyzwaniami epoki globalizacji: Musimy sobie zdawać sprawę, że obecna forma kapitalizmu nie wytrzyma tego stulecia. Jaki zatem kształt systemu kapitalistycznego pasuje do dzisiejszej zjednoczonej Europy i coraz bardziej kurczącego się globalnego świata? Następnie Minister Środowiska Marcin Korolec zapowiada szczyt klimatyczny COP19 w Warszawie. W Kompendium zapowiadany jest także nowy konkurs, organizowany w całej Unii Europejskiej – CSR European Award Scheme. O 20-leciu PAH i współpracy biznesu z organizacjami pozarządowymi mówi z kolei w wywiadzie Janina Ochojska.

Za koncepcję merytoryczną publikacji i redakcję odpowiada Joanna Gabrysiak-Wadowska doradca CSR. W Kompendium znajdują się także artykuły Katarzyny Jędrzejewskiej, laureatki Pióra Odpowiedzialności 2012. Czytelnicy dowiedzą się także, czy firmy deklarujące społeczną odpowiedzialność są gotowe na kontakt z interesariuszami, a także jakie są oczekiwania menedżerów w stosunku do rządu i otoczenia organizacji. Magdalena Krukowska z kolei przygląda się odpowiedzialnemu inwestowaniu. Wiodący temat publikacji „Odsłony odpowiedzialności i zaangażowania” omawiany jest także w kontekście badań CSR, fundacji korporacyjnych i raportowania. Opublikowano także kalendarz filantropa, który od teraz będzie stałą pozycją w publikacji.

W Kompendium znaleźć można także wypowiedzi m.in. Pietro Bertazzi z Global Reporting Initiative, dr. Bolesława Roka z Centrum Etyki Biznesu, Akademia Leona Koźmińskiego, Grażyny Henclewskiej, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Gospodarki  i Zbigniewa Gajewskiego z PKPP Lewiatan. Kompendium można pobrać tutaj.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek