logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  31.01.2014

80 ton żywności przez 100 dni od Tesco



Tesco podsumowało pierwsze 100 dni programu przekazywania żywności na cele charytatywne. Do podopiecznych Federacji Polskich Banków Żywności trafiło ponad 80 ton produktów (warzyw, owoców i pieczywa). Wprowadzając program „Tesco. Oszczędzam. Nie marnuję. Przekazuję” sieć wykorzystała nowe możliwości otwarte przez zmianę ustawy o opodatkowaniu przekazywania żywności na cele charytatywne. Pełnowartościowa żywność stanowiąca nadwyżkę, jakiej sklep nie zdąży sprzedać przed upływem terminu przydatności do spożycia jest przekazywana najbardziej potrzebującym.

Do końca 2013 roku do akcji przekazywania żywności włączonych zostało 12 sklepów Tesco. Pod koniec stycznia br. program został rozszerzony o kolejne 5 sklepów: w Gorzowie Wielkopolskim, Lublinie, Rzeszowie, oraz 2 sklepy w Gliwicach. Docelowo programem przekazywania żywności zostaną objęte wszystkie hipermarkety sieci w Polsce. Przekazywanie żywności rozpoczęło się od wybranych kategorii produktów, tj. warzyw i owoców, jako priorytetowych według rekomendacji Banków Żywności. W grudniu ubiegłego roku 5 pierwszych sklepów rozpoczęło przekazywanie kolejnej kategorii produktów – pieczywa. W ostatnich dniach dołączyło do nich pozostałe 7 sklepów.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek