19 i 20 kwietnia z okazji Dnia Ziemi Kompania Piwowarska i sieć sklepów Biedronka zachęcały mieszkańców 12 polskich miast do segregowania odpadów. Klienci wybranych sklepów w zamian za 5 szklanych lub aluminiowych opakowań otrzymywali praktyczne ekotorby. Dzięki akcji udało się zgromadzić ponad 7,5 tony surowców wtórnych.
Tym razem akcja Zgrani z naturą zawitała do Warszawy, Białegostoku, Poznania, Tychów, Lublina, Płocka, Włocławka, Kędzierzyna-Koźla, Słupska, Olsztyna, Tyczyna i Torunia. W ciągu dwóch dni ekologiczne namioty odwiedziło kilka tysięcy osób, którym rozdano prawie 8 tysięcy ekotoreb. Akcja pozwoliła zgromadzić ponad 7 ton szkła i prawie 300 kg aluminium. Oprócz warszawskiej Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania sieć Biedronka i Kompanię Piwowarską wsparła organizacja odzysku Rekopol, która zatroszczyła się o przyniesione opakowania.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO