logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 7. raport społeczny PGNiG
19.10.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

7. raport społeczny PGNiG



Grupa kapitałowa Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo po raz siódmy opublikowała swój Raport Społeczny. Tegoroczny raport po raz pierwszy został przygotowany w oparciu o nowe wskaźniki GRI4. 

PGNiG jest największą spółką w Polsce zajmującą się poszukiwaniem, wydobyciem, magazynowaniem, dystrybucją i sprzedażą gazu ziemnego. W 2014r. zatrudniała około 29 tysięcy osób. 

W proces identyfikacji istotnych aspektów do raportu oraz opracowania jego treści zaangażowany był zespół kilkudziesięciu pracowników firmy, reprezentujących kluczowe obszary oddziaływania Grupy Kapitałowej PGNiG, z wszystkich spółek i jednostek organizacyjnych poddanych raportowaniu. Zadecydowali o tym, że dokument kładzie duży nacisk na kwestie takie jak: zarządzanie obszarem ochrony środowiska, etyka w pracy czy bezpieczeństwo energetyczne kraju.

Raport został poddany zewnętrznemu audytowi pod kątem rzetelności i prawdziwości przedstawionych informacji. Treści raportu zostały także zweryfikowane przez samą organizację GRI, a wydawnictwo zyskało oznaczenie „Materiality Disclosures Service”. W raporcie znaleźć można animacje, krótkie filmy z wypowiedziami osób pracujących w różnych obszarach firmy oraz wykresy i grafiki.

Obecnie raportowanie danych niefinansowych, czyli wydawanie tzw. raportów społecznych nie jest prawnie wymagane. Zgodnie z wytycznymi Komisji Europejskiej, od 2017r. PGNiG znajdzie się w gronie około 300 największych spółek i instytucji finansowych w Polsce, które zostaną objęte obowiązkiem raportowania danych niefinansowych. Raport dostępny jest na stronie www.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek