logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  28.04.2014

7 mld litrów wody od Procter & Gamble



W ramach programu „Children’s Safe Drinking Water” (CSDW) firma Procter & Gamble dostarczyła siedem miliardów czystej wody do picia. Program realizowany jest w ramach inicjatywy Clinton Global Initiative (CGI).

Program wystartował w 2004 roku. Od tego czasu organizatorzy współpracowali z ponad 140 partnerami. Szacują, że przez 10 lat przyczynił się on do uratowania życia około 39 tys. ludzi, zapewniając im czystą wodę do picia, zarówno podczas największych kataklizmów, jak i poprzez wieloletnie programy społeczne. CSDW realizowany jest z użyciem opracowanych przez P&G saszetek uzdatniających wodę.

Siedmiomiliardowy litr wody został dostarczony w Brazylii, we współpracy z lokalnym partnerem, organizacją ChildFund. Otrzymali go Claudia i Gilberto Pereira Barbosa, mieszkający z czworgiem dzieci w miejscowości Araçuai w regionie doliny Jequitinhonha. Żyjąc w suchym regionie południowo-wschodniej Brazylii, rodzina od lat piła wodę z jedynego dostępnego źródła – pobliskiej skażonej rzeki.

P&G opublikowała nowy film ilustrujący działanie saszetek uzdatniających wodę na całym świecie,
a także reportaż z wizyty prezydenta Clintona i Chelsea Clinton w Ruandzie i Mozambiku – dwóch
z 75 krajów, w których saszetki P&G były rozprowadzane przez partnerów programu CSDW.

Dostęp do bezpiecznej wody do picia jest codziennym problemem dla ponad miliarda ludzi na całym świecie. Według badań UNICEF, każdego dnia z powodu chorób będących skutkiem picia zanieczyszczonej wody umiera ponad 1600 dzieci – więcej niż wskutek malarii i HIV/AIDS razem wziętych. Cztery gramy proszku zawartego w saszetce P&G Water Purifier w kilka minut zamieniają dziesięć litrów zanieczyszczonej, zagrażającej życiu wody w czystą i zdatną do picia. Proszek usuwa ponad 99.99999% bakterii najczęściej występujących w wodzie (w tym wywołujących cholerę), 99.99% najbardziej powszechnych wirusów wodnych (w tym wirusa WZW A), oraz 99.9% pierwotniaków, zmniejszając częstość występowania biegunki w krajach rozwijających się nawet o 90%.

W listopadzie 2012 roku The Economist uznał P&G Water Purifier za jedną z najbardziej znaczących innowacji. W kwietniu 2013 roku amerykański Urząd Patentowy przyznał firmie coroczną nagrodę za patent służący dobru ludzkości (Patents for Humanity Award).


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


  • 28.07.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


  • 27.07.2023

    Biedronka zamyka obieg polietylenu


  • 18.07.2023

    Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek