logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  28.04.2014

7 mld litrów wody od Procter & Gamble



W ramach programu „Children’s Safe Drinking Water” (CSDW) firma Procter & Gamble dostarczyła siedem miliardów czystej wody do picia. Program realizowany jest w ramach inicjatywy Clinton Global Initiative (CGI).

Program wystartował w 2004 roku. Od tego czasu organizatorzy współpracowali z ponad 140 partnerami. Szacują, że przez 10 lat przyczynił się on do uratowania życia około 39 tys. ludzi, zapewniając im czystą wodę do picia, zarówno podczas największych kataklizmów, jak i poprzez wieloletnie programy społeczne. CSDW realizowany jest z użyciem opracowanych przez P&G saszetek uzdatniających wodę.

Siedmiomiliardowy litr wody został dostarczony w Brazylii, we współpracy z lokalnym partnerem, organizacją ChildFund. Otrzymali go Claudia i Gilberto Pereira Barbosa, mieszkający z czworgiem dzieci w miejscowości Araçuai w regionie doliny Jequitinhonha. Żyjąc w suchym regionie południowo-wschodniej Brazylii, rodzina od lat piła wodę z jedynego dostępnego źródła – pobliskiej skażonej rzeki.

P&G opublikowała nowy film ilustrujący działanie saszetek uzdatniających wodę na całym świecie,
a także reportaż z wizyty prezydenta Clintona i Chelsea Clinton w Ruandzie i Mozambiku – dwóch
z 75 krajów, w których saszetki P&G były rozprowadzane przez partnerów programu CSDW.

Dostęp do bezpiecznej wody do picia jest codziennym problemem dla ponad miliarda ludzi na całym świecie. Według badań UNICEF, każdego dnia z powodu chorób będących skutkiem picia zanieczyszczonej wody umiera ponad 1600 dzieci – więcej niż wskutek malarii i HIV/AIDS razem wziętych. Cztery gramy proszku zawartego w saszetce P&G Water Purifier w kilka minut zamieniają dziesięć litrów zanieczyszczonej, zagrażającej życiu wody w czystą i zdatną do picia. Proszek usuwa ponad 99.99999% bakterii najczęściej występujących w wodzie (w tym wywołujących cholerę), 99.99% najbardziej powszechnych wirusów wodnych (w tym wirusa WZW A), oraz 99.9% pierwotniaków, zmniejszając częstość występowania biegunki w krajach rozwijających się nawet o 90%.

W listopadzie 2012 roku The Economist uznał P&G Water Purifier za jedną z najbardziej znaczących innowacji. W kwietniu 2013 roku amerykański Urząd Patentowy przyznał firmie coroczną nagrodę za patent służący dobru ludzkości (Patents for Humanity Award).


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek