logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 66 milionów powodów
14.04.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

66 milionów powodów



"Ryż&Ryby" przestrzegają. Profilaktyką zdrowotną zazwyczaj zajmują się odpowiednie agendy władzy publicznej i specjalizujące się w tych zagadnieniach organizacje pozarządowe, niekiedy firmy farmaceutyczne. Problem HIV wydaje się być na tyle istotny i uniwersalny, że w przeciwdziałanie mu angażują się także podmioty mniej bezpośrednio z nim związane. Przykładem może być wspólna kampania MTV i Body Shop, skierowana do młodzieży. W tym miesiącu we Francji do grona działających na rzecz zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa dołączyła… restauracja serwująca sushi.

Utrzymane w ciemnej tonacji plakaty przedstawiają zbliżające się do komórki jajowej plemniki, które zamiast główek mają trupie czaszki. Restauracja Rice&Fish tłumaczy swoje zaangażowanie w sprawę hasłem: "Liczba dobrych powodów: 66 milionów". Tyle wynosi całkowita liczba ludności Francji. Powodem, dla którego warto przeciwdziałać zakażeniom, jest zdrowie każdego obywatela. Możliwość zakażenia wirusem, a więc upośledzenia odporności, dotyczy wszystkich. Najczęstszą drogą transmisji są kontakty seksualne, stąd graficzne nawiązanie do momentu zapłodnienia.

Rice&Fish nie poprzestało na ostrzegawczych plakatach. Na barze zostały umieszczone pudełka, opatrzone hasłem "Poczęstuj się!" zawierające prezerwatywy. Rice&Fish planuje rozdystrybuować ich około tysiąca.
A.Postek








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek