"Ryż&Ryby" przestrzegają. Profilaktyką zdrowotną zazwyczaj zajmują się odpowiednie agendy władzy publicznej i specjalizujące się w tych zagadnieniach organizacje pozarządowe, niekiedy firmy farmaceutyczne. Problem HIV wydaje się być na tyle istotny i uniwersalny, że w przeciwdziałanie mu angażują się także podmioty mniej bezpośrednio z nim związane. Przykładem może być wspólna kampania MTV i Body Shop, skierowana do młodzieży. W tym miesiącu we Francji do grona działających na rzecz zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa dołączyła… restauracja serwująca sushi.
Utrzymane w ciemnej tonacji plakaty przedstawiają zbliżające się do komórki jajowej plemniki, które zamiast główek mają trupie czaszki. Restauracja Rice&Fish tłumaczy swoje zaangażowanie w sprawę hasłem: "Liczba dobrych powodów: 66 milionów". Tyle wynosi całkowita liczba ludności Francji. Powodem, dla którego warto przeciwdziałać zakażeniom, jest zdrowie każdego obywatela. Możliwość zakażenia wirusem, a więc upośledzenia odporności, dotyczy wszystkich. Najczęstszą drogą transmisji są kontakty seksualne, stąd graficzne nawiązanie do momentu zapłodnienia.
Rice&Fish nie poprzestało na ostrzegawczych plakatach. Na barze zostały umieszczone pudełka, opatrzone hasłem "Poczęstuj się!" zawierające prezerwatywy. Rice&Fish planuje rozdystrybuować ich około tysiąca.
A.Postek
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku