"Ryż&Ryby" przestrzegają. Profilaktyką zdrowotną zazwyczaj zajmują się odpowiednie agendy władzy publicznej i specjalizujące się w tych zagadnieniach organizacje pozarządowe, niekiedy firmy farmaceutyczne. Problem HIV wydaje się być na tyle istotny i uniwersalny, że w przeciwdziałanie mu angażują się także podmioty mniej bezpośrednio z nim związane. Przykładem może być wspólna kampania MTV i Body Shop, skierowana do młodzieży. W tym miesiącu we Francji do grona działających na rzecz zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa dołączyła… restauracja serwująca sushi.
Utrzymane w ciemnej tonacji plakaty przedstawiają zbliżające się do komórki jajowej plemniki, które zamiast główek mają trupie czaszki. Restauracja Rice&Fish tłumaczy swoje zaangażowanie w sprawę hasłem: "Liczba dobrych powodów: 66 milionów". Tyle wynosi całkowita liczba ludności Francji. Powodem, dla którego warto przeciwdziałać zakażeniom, jest zdrowie każdego obywatela. Możliwość zakażenia wirusem, a więc upośledzenia odporności, dotyczy wszystkich. Najczęstszą drogą transmisji są kontakty seksualne, stąd graficzne nawiązanie do momentu zapłodnienia.
Rice&Fish nie poprzestało na ostrzegawczych plakatach. Na barze zostały umieszczone pudełka, opatrzone hasłem "Poczęstuj się!" zawierające prezerwatywy. Rice&Fish planuje rozdystrybuować ich około tysiąca.
A.Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku