logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 6. konkurs Providenta dla dziennikarzy
05.06.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

6. konkurs Providenta dla dziennikarzy



Firma Provident we współpracy ze Stowarzyszeniem Centrum Wolontariatu po raz szósty zaprasza dziennikarzy do udziału w ogólnopolskim konkursie „Tak! Pomagam”. W ramach inicjatywy nagrodzone zostaną najlepsze materiały dziennikarskie, które popularyzują ideę wolontariatu oraz zachęcają do niesienia pomocy innym. Zwycięzcy wyłonieni zostaną w trzech kategoriach: prasa i Internet, radio oraz telewizja. Zgłoszenia przyjmowane będą od 1 czerwca do 15 lipca 2014 roku.

Do konkursu przystąpić mogą dziennikarze lub redakcje gazet, czasopism, stacji radiowych i telewizyjnych oraz portali internetowych z całej Polski. Materiał powinien promować ideę wolontariatu, jako wartościową i potrzebną formę aktywności społecznej. Zgłoszenia obejmować mogą dowolną liczbę prac danego autora, opublikowanych w mediach między 31 maja 2013 r. a 31 maja 2014 r.

Przy ocenie nadesłanych prac brane będą pod uwagę trzy kryteria: walory edukacyjne i informacyjne materiału, propagowanie idei wolontariatu oraz walory warsztatowe (w tym również ciekawy i indywidualny charakter pracy).

Zwycięzców wyłoni następnie niezależna Kapituła Konkursowa, w skład której jak co roku wchodzić będą: Dariusz Pietrowski, Prezes Centrum Wolontariatu, Barbara Falandysz, prawniczka, działaczka społeczna, założycielka polskiego oddziału UNICEF-u, przedstawiciel organizatora, firmy Provident Polska, a także laureat ubiegłorocznej edycji konkursu.

Łączna wartość nagród i wyróżnień w konkursie wynosi 18000 zł. Autorzy najlepszych prac otrzymają nagrody pieniężne w wysokości (odpowiednio): 3000 zł, 2000 zł i 1000 zł w każdej z trzech kategorii.

Aby wziąć udział w konkursie „Tak! Pomagam”, należy nadesłać na adres organizatora, firmy Provident Polska, dwie kopie zgłaszanych materiałów, wraz z formularzem zgłoszeniowym i zgodą na przetwarzanie danych osobowych. Szczegółowe informacje na temat konkursu, regulamin oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: http://www.takpomagam.pl/.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek