logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > 500zł w kopercie
18.09.2008
Tematy: Kampanie, Polska, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym

500zł w kopercie



Wystartowała 5. edycja ogólnopolskiej kampanii parkingowej – „Czy naprawdę chciałbyś być na naszym miejscu?”, organizowanej przez Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji. Akcja uczy Polaków, że zajmowanie miejsc parkingowych osobom niepełnosprawnym znacznie ogranicza ich swobodne poruszanie się i funkcjonowanie w społeczeństwie.

Celem tegorocznej kampanii jest promowanie zmian przepisów dotyczących bezprawnego parkowania na tzw. kopertach – wysokość mandatu za takie praktyki wynosi 500zł. Planowane jest dalsze zaostrzenie kar za zajmowanie miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych w postaci 5 punktów karnych.

W kampanii uczestniczy ponad 100 polskich miast i partnerów, w tym Policja i Straż Miejska. Patronat honorowy objęło Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.

– Realizując corocznie Kampanię Parkingową dążymy do tego, aby miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych nie były zajmowane przez pełnosprawnych kierowców. Dlatego staramy się współpracować z władzami państwowymi, także w zakresie wprowadzenia takich zmian prawa, które będą skutecznie zapobiegały bezprawnemu parkowaniu na tzw. „kopertach”. Liczymy, że mandat w wysokości 500 zł, jak i planowane dodatkowe kary staną się przekonującym argumentem, który zniechęci pełnosprawnych kierowców do pozostawiania z wygody samochodu na miejscach przeznaczonych dla niepełnosprawnych – mówi Piotr Pawłowski, prezes Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji.

Kampania promowana będzie w mediach o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym w telewizji, prasie, radio, na nośnikach reklamy zewnętrznej, autobusach oraz w internecie. Stowarzyszenie rozprowadzi 250 tys. ulotek i 20 tys. plakatów m.in. do urzędów miast, organizacji pozarządowych, jednostek Straży Miejskiej, na parkin „Parkuj i jedź”, do szkół prawa jazdy, sklepów i centrów handlowo-rozrywkowych, w których dodatkowo emitowane będą reklamowe spoty radiowe i telewizyjne.

Partner kampanii – Mercedes-Benz – zamieści materiały promocyjne w salonach i stacjach serwisowych dealerów Mercedes- Benz oraz w magazynach skierowanych do klientów i kierowców, a logo kampanii pojawi się również na samochodach służbowych. W Warszawie, Krakowie, Gdyni i Gdańsku pojawi się 100 billboardów i citylightów. Dodatkowo w Warszawie logo kampanii będzie widniało na stołecznych autobusach i tramwaju.

Szczegółowe informacje poświęcone akcji znajdują się na www.niepelnosprawni.pl



Nazwa kampanii:
Czy naprawdę chciałbyś być na naszym miejscu?
Czas:
2008.9.16 - 2008.9.30
Nadawca:
Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji
Media:
Telewizja, prasa, radio, intenet, billboardy, ulotki, plakaty
Adresaci:
Kierowcy pełnosprawni
Hasło kampani:
500 zł czeka w kopercie!





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek