logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  20.05.2011

40.000 osób deklaruje „Prowadzę. Nie piję”



Ponad 40.000 osób podpisało deklarację „Prowadzę. Nie piję” – w ramach kampanii sieci hipermarketów Real oraz firmy Diageo, a 90% z nich miało do czynienia z zagrożeniami wynikającymi z prowadzenia pojazdów pod wpływem alkoholu.

Ta edycja kampanii koncentrowała się ona na zachęcaniu klientów do nieprowadzenia samochodu pod wpływem alkoholu. Ważnym elementem kampanii była aplikacja na Facebooku, zachęcająca do podpisania deklaracji „Prowadzę. Nie piję”. W serwisie zaprezentowano grę, pokazującą zagrożenia spowodowane prowadzeniem pojazdów pod wpływem alkoholu. Stronę akcji zobaczyło ponad 17.000 internautów, z których ok. 6.000 podpisało deklarację.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Diageo już drugi rok z rzędu przy tej kampanii. Wspólnie przypominamy naszym klientom dobre nawyki dotyczące odpowiedzialnego spożycia alkoholu, a szczególnie by nie prowadzić pojazdów pod jego wpływem. Wyniki kampanii są imponujące zwłaszcza dlatego, że według naszych obliczeń ponad pół miliona ludzi zetknęło się z zasadami dobrej zabawy w naszych sklepach – mówi Rafael Gasset, Prezes Zarządu sieci hipermarketów Real w Polsce.

– Klienci Reala byli również pytani o opinie na temat picia alkoholu w Polsce.Najczęściej obawy respondentów dotyczyły jazdy pod wpływem alkoholu (92%), agresywnych zachowań (48%) i picia alkoholu przez nieletnich (44%). – komentuje Krzysztof Michalski, dyrektor zarządzający w Diageo Polska.

Stosunek Polaków do picia alkoholu zmienia się. Prawie 90% respondentów twierdzi, że nie musi się upić, aby dobrze się bawić. Tyle samo osób przyznało, że woli unikać ludzi, którzy są pijani i psują zabawę innym. Ponad połowa przejmuje się swoim zachowaniem, jeśli za dużo wypije, a 75% zgadza się z twierdzeniem, że dziś częściej niż kiedyś myśli o swoim zachowaniu podczas picia alkoholu.

Celem kampanii „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” jest promocja odpowiedzialnego picia alkoholu. Działania rozpoczęły się w pierwszy weekend marca i trwały do końca miesiąca. W tym czasie klienci sieci hipermarketów Real mogli zapoznać się z 4 zasadami dobrej zabawy.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek