logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 336 km dla dzieci od hoteli Radisson Blu i Prak Inn
29.09.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

336 km dla dzieci od hoteli Radisson Blu i Prak Inn



Ośmioro pracowników polskich hoteli Park Inn i Radisson Blu pobiegło w 33. Maratonie Warszawskim. Pokonali łącznie 336 km i zebrali ponad 5,5 tysiąca złotych, które zostaną przeznaczone dla ciężko chorych dzieci z Fundacji Mam Marzenie. Tym samym zajęli drugie miejsce pod kątem kwoty zebranej na cel charytatywny.

– Naszym głównym celem nie był wynik, chociaż to wielkie osiągnięcie ukończyć maraton. Chcieliśmy przede wszystkim zebrać pieniądze dla Fundacji Mam Marzenie, która pomaga ciężko chorym dzieciom – mówi Krzysztof Więsław, jeden z maratończyków, regionalny dyr. ds. finansowych na Europę Centralną w Grupie Rezidor. – Nasz cel zrealizowaliśmy z nawiązką, a co więcej, tylko grupa biegaczy w strojach Spartan zebrała na cel charytatywny więcej pieniędzy od nas. Pod tym kątem zajęliśmy drugie miejsce, ale cóż… wygląda na to, że nawet obecnie trudno jest dorównać Spartanom! – dodaje.

– Maraton w Warszawie to do dla nas tylko pierwszy krok. Oprócz dalszego angażowania się w akcje pomocowe w przyszłym roku chcielibyśmy zebrać jeszcze większy zespół na XI Cracovia Marathon, a w przyszłości zdobyć tak zwaną Koronę Maratonów Polskich – mówi Wojciech Liszka, maratończyk i sędzia koszykówki, a także dyrektor działu sprzedaży i marketingu w Radisson Blu Hotel Kraków.

Założeniem biegaczy z grupy Rezidor było zdobycie 5000 zł. Dzięki zaangażowaniu hoteli i ich partnerów biznesowych udało się osiągnąć kwotę 5540 zł.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek