logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > To już półmetek Mistrzostw Świata w myciu rąk!
14.01.2019
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

To już półmetek Mistrzostw Świata w myciu rąk!



Rozpoczęta we wrześniu 2018 roku kampania edukacyjna Mistrzostwa Świata w myciu rąk właśnie osiągnęła swój półmetek. Ponad 1 500 użytkowników pobrało bezpłatne materiały edukacyjne zachęcające dzieci do mycia rąk, a pierwsze przedszkola zgłaszają się do organizowanego konkursu na najlepiej przeprowadzone zajęcia. W konkursie można wygrać spotkanie z Kazimierzem Mazurem oraz środki finansowe na artykuły higieniczne.

 

Ogólnopolska kampania edukacyjna Mistrzostwa Świata w myciu rąk wystartowała we wrześniu 2018 roku. Jej zadaniem jest uświadamianie dzieciom w wieku przedszkolnym, jak ważna jest higiena mycia rąk. Ambasadorem akcji został Kazimierz Mazur – aktor filmowy i teatralny, świadomy tata, który wie, jakie korzyści niesie mycie rąk dla zdrowia dzieci. Stworzona została także rysunkowa ekipa czyściochów, która wprowadza dzieci w świat higieny. Są to: Pan Brudek, Pan Bąbelek, Pan Mydełko, Pani Kropelka i Pan Szczoteczka.

W ramach kampanii działa strona internetowa Akademia Czystości (www.akademiaczystosci.pl), z której nauczyciele wychowania przedszkolnego mogą bezpłatnie pobierać Niezbędnik Mistrza czyli pakiet materiałów przydatnych w prowadzeniu zajęć dla dzieci. W Niezbędniku znajdują się:

  • prezentacja z zabawnymi ilustracjami,
  • proponowany scenariusz zajęć,
  • tablica z instrukcją mycia rąk,
  • szablony dyplomów dla dzieci.

„Jesteśmy już w połowie trwania kampanii, a przygotowane przez nas materiały edukacyjne cieszą się coraz większą popularnością. To fantastyczna wiadomość” – mówi Aleksandra Węglarz, koordynatorka kampanii. Niezbędnik Mistrza pobrało już ponad 1 500 użytkowników.

„Higiena wśród dzieci to poważny problem. Sami dorośli często nie wiedzą, jak poprawnie myć ręce, więc nie przekazują tej wiedzy maluchom. Mam nadzieję, że przygotowany przez nas Niezbędnik Mistrza pozwoli każdemu przyswoić podstawową wiedzę w tym zakresie i zapamiętać, że mycie rąk to ochrona przed wieloma chorobami” – dodaje Kazimierz Mazur, ambasador kampanii.

Wciąż napływają także zgłoszenia przedszkoli do konkursu na najciekawiej przeprowadzone zajęcia z zakresu mycia rąk. Liczy się kreatywne podejście do tematu i zaangażowanie dzieci. Nagroda główna to spotkanie z Kazimierzem Mazurem i bon o wartości 3 000 złotych na zakup środków higienicznych i dozujących. Przewidziano również nagrody dodatkowe.

Możesz wygrać wizytę Kazia Mazura w swoim przedszkolu oraz bon na 3 tysiące złotych! ?‍♂ A wszystko to w ramach kampanii Mistrzostwa Świata w myciu rąk 🙂 Poznaj szczegóły na www.akademiaczystosci.pl/konkurs ?

Opublikowany przez Higma Service Środa, 17 października 2018

Przedszkola mogą zgłaszać swój udział do 19 czerwca 2019 roku poprzez stronę internetową www.akademiaczystosci.pl. Znajduje się tam również szczegółowy regulamin konkursu.

Opublikowany przez Higma Service Czwartek, 4 października 2018

 

Odwiedzane przedszkola

W ramach kampanii odwiedzane są także wybrane przedszkola. Kampania została zainaugurowana w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Boguszycach (województwo opolskie), a w kwietniu 2019 roku Mistrzostwa Świata w myciu rąk zawitają do Punktu Przedszkolnego Tęcza w Dąbrowej (województwo małopolskie).

Informacje o kampanii są stale aktualizowane na stronie kampanii (www.akademiaczystosci.pl) oraz na profilach organizatora (www.higma-service.pl, www.facebook.pl/HigmaService, www.youtube.com/HigmaService).

Dziś Światowy Dzień Mycia Rąk! Właśnie z tego powodu gościliśmy w Pytaniu na Śniadanie 🙂 Oglądaliście? #mistrzostwaświatawmyciurąk

Opublikowany przez Higma Service Niedziela, 14 października 2018

Organizator: Higma Service, Partner: Tork

Patronatem honorowy: Naczelna Rada Pielęgniarek i Położnych, Polskie Stowarzyszenie Pielęgniarek Epidemiologicznych, Fundacja Lubimy Działać

Patronat medialny: TVP2, portal Kampanie Społeczne

CSR edukacja Mistrzostwa Świata w myciu rąk







06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek