17 września zakończyło się głosowanie internautów w Konkursie „Raporty Społeczne” na najlepiej sporządzone publikacje prezentujące dane niefinansowe firm i organizacji. Konkurs to okazja do poznania działań prowadzonych przez firmy oraz oceny sposobów ich prezentowania.
W 12. edycji Konkursu „Raporty Społeczne”, organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte, udział bierze rekordowa liczba 49 publikacji. Do 17 września poprzez udział w głosowaniu online internauci moli nie tylko zapoznać się z dobrymi praktykami firm i organizacji w Polsce, ale także ocenić, jak komunikowane są podejmowane przez nie działania z zakresu CSR i zrównoważonego rozwoju. Nagrodę otrzyma publikacja, która w internetowym głosowaniu zdobędzie najwięcej wskazań.
– Głosowanie internautów to bardzo ważny element Konkursu „Raporty Społeczne”. Umożliwia włączenie w proces dialogu z otoczeniem szerszego grona interesariuszy. Poprzez udział w głosowaniu pracownicy, konsumenci i kontrahenci mogą wyrazić opinię na temat działań prowadzonych przez organizacje biorące udział w konkursie. Te z kolei otrzymują informację zwrotną na temat tego czy skutecznie i wiarygodnie komunikują swoje inicjatywy z zakresu CSR i zrównoważonego rozwoju – mówi Tadeusz Joniewicz, menedżer projektów w Forum Odpowiedzialnego Biznesu, koordynator Konkursu „Raporty Społeczne”.
Jednym z celów przyświecających publikacjom przedstawiającym informacje niefinansowe jest dotarcie z nimi do szerokiego grona interesariuszy oraz podjęcie dialogu na temat działań realizowanych przez firmę czy organizację. Głosowanie internautów w Konkursie „Raporty Społeczne” jest okazją, by aktywnie włączyć się w dyskusję o trendach w raportowaniu niefinansowym oraz kierunkach rozwoju biznesu społecznie odpowiedzialnego w Polsce.
?️To już ostatni godziny głosowania internautów w konkursie Raporty Społeczne!Zapraszamy Was do biblioteki nadesłanych…
Opublikowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu Poniedziałek, 17 września 2018
– Poza niezależnym jury oraz dziennikarzami, niezwykle ważną rolę w konkursie „Raporty Społeczne” odgrywają również internauci. W zeszłym roku w głosowaniu on-line swoją ocenę wyraziło ponad 13 tys. osób. Blisko 100-krotny wzrost liczby internautów przez ostatnie lata istnienia Konkursu pokazuje zwiększenie świadomości oraz zaangażowania interesariuszy w kształtowanie dobrych wzorców w zakresie zrównoważonego rozwoju i raportowania na polskim rynku. Zwycięzcy Konkursu „Raporty Społeczne” będą walczyć o nagrody w prestiżowym konkursie Deloitte Green Frog Award na najlepsze raporty społeczne i zintegrowane w Europie Środkowej i Wschodniej – mówi Maria Ibisz, menedżer w zespole Deloitte Sustainability Consulting Central Europe, koordynator konkursu Deloitte Green Frog Award, współkoordynator Konkursu „Raporty Społeczne”.
W konkursie internautów bierze udział też raport wpływu wydany z okazji 20-lecia obecności Grupy Veolia PL na polskim…
Opublikowany przez Raporty Społeczne Czwartek, 13 września 2018
Niemal wszystkie nasze ostatnie raporty pokazują, że w społeczeństwie rośnie oczekiwanie, by biznes coraz aktywniej…
Opublikowany przez Deloitte Polska Poniedziałek, 30 lipca 2018
Równocześnie z trwającym głosowaniem internautów toczą się prace jurorów, które pozwolą wybrać najlepsze raporty w pozostałych kategoriach: nagroda za najlepszy raport społeczny, nagroda za najlepszy raport zintegrowany, nagroda za najlepszy debiut oraz wyróżnienia. Nagrody i wyróżnienia przyzna również jury dziennikarskie, Minister Inwestycji i Rozwoju oraz Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.
Ze wszystkimi raportami zgłoszonymi do konkursu w 2018 roku można zapoznać się poprzez Bibliotekę Raportów, dostępną na stronie: http://raportyspoleczne.pl/biblioteka-raportow/.
Konkurs Raporty Społeczne odbywa się od 2007 roku. Jego organizatorami są Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firma Deloitte. Strona internetowa konkursu: raportyspoleczne.pl.
Organizatorzy: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Deloitte
Patroni: Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych, Federacja Konsumentów, Giełda Papierów Wartościowych
Patroni medialni: PAP Biznes, PRoto, kampaniespoleczne.pl, eGospodarka.pl, My Company Polska, EURACTIV.pl, BE.NAVIGATOR, Log4.pl
#CSRowiec czyli kto?! https://bit.ly/2KNx3mi?Osoba zajmująca się społeczną odpowiedzialnością powinna mieć…
Opublikowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu Poniedziałek, 27 sierpnia 2018
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy