Sieć sklepów Maxi Zoo w tym roku po raz pierwszy w Polsce zorganizowała własną akcję charytatywną o nazwie „Podaj łapę”. Inicjatywa od lat organizowana była w innych krajach w Europie, w których Maxi Zoo prowadzi swoje sklepy. We wszystkich punktach sprzedaży klienci mogli kupić specjalne „łapki” i tym samym wspomóc wybraną przez firmę fundację. Wydarzenie charytatywne trwało w tym roku od 4 października do 15 listopada. Cały dochód z akcji został przekazany podczas gali Top For Dog fundacji Przyjaciel, która zajmuje się pomocą osobom niepełnosprawnym poprzez dogoterapię.
Za przygotowanie materiałów komunikacyjnych oraz promocję akcji była odpowiedzialna agencja 4Frame Shopper Marketing & Communications, która na początku 2015 roku rozpoczęła współpracę z siecią sklepów Maxi Zoo. Agencja jest odpowiedzialna za całościową marketingową obsługę firmy w Polsce.
W sklepach pojawiły się również materiały wspierające promocję akcji takie jak: naklejki podłogowe, plakaty i ulotki. 4Frame w okresie świąt Bożego Narodzenia, aktywnie zachęca swoich pracowników do udziału w inicjatywach społecznych. W tym roku podczas akcji „Podaj łapę” pracownicy firmy również zdecydowali się wspólnie wesprzeć charytatywny cel akcji i przekazać zebrane pieniądze w wybranym sklepie Maxi Zoo. Zebrana we wszystkich sklepach kwota opiewała ostatecznie na 30 tys. złotych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO