30 procent wszystkich utonięć w Polsce to wypadki związane ze spożywaniem alkoholu – o tej statystyce zawiadamia kampania społeczna „30 procent”.
Kampania polega na ekspozycji w sezonie letnim plakatów i billboardów promujących trzeźwy wypoczynek nad wodą. Przygotowano również gadżety promujące kampanię: piłki plażowe i etui wodoodporne na telefon.
Organizatorem kampanii jest Województwo Zachodniopomorskie. Partnerami przedsięwzięcia są Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Województwa Zachodniopomorskiego oraz samorządy gminne.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2024
Gala Effie Awards Poland 2024
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach