logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 232 tys. zł zebrał Kraków Business Run
16.09.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

232 tys. zł zebrał Kraków Business Run



W niedzielę 14 września z Rynku Głównego w Krakowie blisko 3000 osób pobiegło, by zebrać fundusze na protezy dla podopiecznych Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty. W III edycji Kraków Business Run zebrano ponad 232 tys. zł.

Biegacze rywalizowali ze sobą w 600 pięcioosobowych zespołach, składających się z przedstawicieli około 150 małopolskich firm. W niedzielnym biegu swoje drużyny wystawili też m.in. bohaterowie serialu „Na Wspólnej”, „Szpital”, aktorzy Narodowego Starego Teatru, aktorzy Julia Kamińska i Mateusz Janicki, a także niepełnosprawny ultramaratończyk Dariusz Strychalski. Licząca 19 km trasa została podzielona na pięć okrążeń wokół krakowskich Plant, czyli po jednym 3,8-kilometrowym odcinku dla każdego zawodnika.

Trasę najszybciej pokonała drużyna „Delphi Running Team”, składająca się z przedstawicieli firmy Delphi Poland S.A. Na pokonanie dystansu wystarczyła im jedna 1 godzina, 7 minut i 35 sekund. Druga na mecie była drużyna „Motorola Solutions  1 Running Team” z czasem 1 godzina, 8 minut i 51 sekund. Trzeci dobiegli zawodnicy „Nokia – R&D Kraków 1”, którzy trasę pokonali w 1 godzinę, 9 minut i 34 sekundy.  Żółtą Koszulkę Lidera akcji „Pomagam Bardziej” otrzymała drużyna „Leach & Fun”, składająca się z pracowników firmy Leach & Lang Property Consultans. Zebrali kwotę 10001 zł.

Kraków Business Run jest charytatywnym biegiem biznesowym w formie sztafety, zapoczątkowanym w 2012 roku w Krakowie. Po pierwszej edycji w akcję włączyły się kolejne miasta. W tym roku podobne biegi odbyły się jednocześnie w Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Łodzi i Warszawie. W sumie w Poland Business Run pobiegło prawie 10 000 osób. Z opłat startowych i internetowej akcji „Pomagam Bardziej” zebrano ponad 742 tys. zł, dzięki którym nowoczesne protezy otrzyma 11 osób.

Organizatorzy Kraków Business Run 2014 to Fundacja Jaśka Meli Poza Horyzonty, UBS Polska, Radisson Blu Hotel Kraków, Luxoft, Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek