logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 200 tys. zł od Aviva
11.05.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

200 tys. zł od Aviva



W 3. edycji konkursu grantowego „To dla mnie ważne”, organizowanego przez Fundację Aviva, do rozdysponowania jest 200 tysięcy złotych na realizację projektów przyjaznych dzieciom i ich rodzicom. W całej Polsce mogą powstać nowe place zabaw, świetlice, boiska czy sale terapeutyczne. Do tej pory 15 laureatów poprzednich edycji konkursu zrealizowało swoje inicjatywy dzięki wsparciu Fundacji Aviva.

Od 7 maja na stronie internetowej www.todlamniewazne.pl można zgłosić wniosek konkursowy i wziąć udział w głosowaniu. W krótkim formularzu należy opisać swój projekt (np. budowa placu zabaw, wyposażenie świetlicy, zakup sprzętu do pracowni komputerowej) i wskazać kwotę potrzebną do jego realizacji. Szansę mają zarówno inicjatywy zgłoszone w pojedynkę, z sąsiadami, jak również w ramach organizacji pozarządowej lub w imieniu jednostki samorządowej. Po zgłoszeniu wniosku kluczowe jest poparcie internautów, którzy w głosowaniu internetowym zdecydują, które pomysły zostaną przedstawione jury. Fundacja Aviva na stronie udostępnia narzędzia, które pomogą zachęcić głosujących – plakaty, przykładowe posty do wstawienia na profilu Facebook, projekty zaproszeń na spotkania itp. Głosowanie będzie trwało do 14 czerwca. 20 wniosków z największą liczbą głosów zostanie przedstawione jury, które rozdzieli pulę 200 tysięcy złotych na realizację zwycięskich pomysłów. Do tego konkursowi towarzyszy mechanizm crowdfundingowy, pozwalający zgłaszającym także na zbiórkę funduszy od społeczności.

Do jury konkursu Fundacja Aviva zaprosiła znane osoby: Małgorzatę Kożuchowską, aktorkę teatralną, filmową i telewizyjną, angażującą się w działania na rzecz potrzebujących, dr Aleksandrę Piotrowską, psycholog dziecięcą, autorkę wielu publikacji dla dzieci i rodziców, Igę Młynarczyk – popularną blogerkę parentingową angażującą się w różne akcje społeczne na rzecz dzieci, prof. Janusza Książyka – kierownika Kliniki Pediatrii, Żywienia i Chorób Metabolicznych w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie, Jacka Olszewskiego z zarządu Fundacji Kropla Życia im. Agaty Mróz-Olszewskiej oraz Pawła Wolińskiego – prezesa zrzeszającej rodziców Fundacji Mamy i Taty.

Aviva należy do największych grup ubezpieczeniowych w Europie. W Polsce działa od 1992 roku (do 2009 roku jako Commercial Union). Specjalnością Avivy są ubezpieczenia na zdrowie i życie. Firma ubezpiecza też mieszkania, domy, samochody i majątek firm klientów.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek