logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  29.04.2010

20 tysięcy sadzonek i nasion rozdały Carlsberg i Tesco



W „Eko Akcji Szkła Segregacji” firm Carlsberg Polska i TESCO wzięło udział 15 tysięcy osób, które na miejsca akcji dostarczyły łącznie 50 ton szkła, odbierając w zamian około 20 tysięcy sadzonek i nasion.

W ubiegłą sobotę i niedzielę, 24 i 25 kwietnia w wybranych sklepach TESCO w Krakowie, Szczecinie, Warszawie, Włocławku i Wrocławiu odbyła się zbiórka opakowań szklanych, takich jak butelki po piwie, słoiki. W zamian za przyniesienie 5 opakowań szklanych, klienci otrzymywali sadzonki rośliny ogrodowej bądź doniczkowej i nasiona. – Co roku organizujemy tego typu akcje, ale dzięki współpracy z firmą Carlsberg Polska ta pobiła wszystkie nasze dotychczasowe rekordy zarówno pod względem frekwencji, jak i zebranych ilości odpadów. To pokazuje, że wspólne działania edukacyjne są skuteczniejsze– mówi Agnieszka Suszko, która zajmuje się działaniami w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, w TESCO Polska.

– Udział mieszkańców miast w Eko Akcji świadczy o ich dużej świadomości ekologicznej. Uczestnicy Eko Akcji przynosili przede wszystkim słoiki, jak również butelki po piwie. Czujemy powinność mówienia naszemu konsumentowi, co należy czynić z butelką po wypiciu trunku. Jedynym sprawdzonym sposobem na zmniejszenie problemów ekologicznych związanych z opakowaniami szklanymi jest ich recykling, który oszczędza zużycie energii i zapobiega składowaniu odpadów – mówi Jagoda Jastrzębska, Kierownik ds. Rozwoju Odpowiedzialnego Biznesu w Carlsberg Polska.

Patronat nad akcją obejmowała KOBA, Organizacja Odzysku.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek