logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  08.12.2011

2 miliony zł z Mikołajkowego Bloku Reklamowego



Charytatywny „Mikołajkowy Blok Reklamowy” prowadzony przez Telewizję POLSAT i Polsat Media nadany 6 grudnia o godzinie 18:45 łącznie przyciągnął przed telewizory 54,9 procent widzów w grupie 16-49. Dzięki tak licznej widowni, która obejrzała go, według wstępnych oszacowań udało nam się zebrać kwotę 2.000.999,58 złotych. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci – podopiecznych Fundacji POLSAT. W tym roku po raz pierwszy Mikołajkowy Blok Reklamowy można było obejrzeć dzięki aplikacji Ipla w internecie, z tej możliwości skorzystało 4.185 użytkowników.

Organizatorzy akcji składają podziękowania firmom: Procter&Gamble DS Polska Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A., Polkomtel S.A, Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., USP Zdrowie Sp. z o.o., Pepsi-Cola Bottlers Poland Sp. z o.o., Alior Bank, Avanssur S.A., BRE BANK S.A., Coca Cola Poland Services Sp. z o.o., De’Longhi Sp. z o.o., Invest Bank S.A., Jeronimo Martins Dystrybucja S.A., McDonalds Polska Sp. z o.o., P4 Sp. z o.o., Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o., PZU S.A., Skoda Auto Polska S.A., Telekomunikacja Polska S.A.

Do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego po raz kolejny zachęcał widzów aktor Krzysztof Kowalewski, który w specjalnie przygotowanym spocie wystąpił w roli Świętego Mikołaja. Wspierali go dziennikarze Wydarzeń Monika Zalewska, Piotr Czech, Grzegorz Kępka oraz Monika Miller z POLSAT News. Świętego Mikołaja w studiach POLSATU powitał Jarosław Gugała – Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki.

Dotychczasowe osiem edycji kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości prawie 8 400 000 złotych.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


  • 28.07.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


  • 27.07.2023

    Biedronka zamyka obieg polietylenu


  • 18.07.2023

    Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek