logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 2 miliony zł z Mikołajkowego Bloku Reklamowego
08.12.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

2 miliony zł z Mikołajkowego Bloku Reklamowego



Charytatywny „Mikołajkowy Blok Reklamowy” prowadzony przez Telewizję POLSAT i Polsat Media nadany 6 grudnia o godzinie 18:45 łącznie przyciągnął przed telewizory 54,9 procent widzów w grupie 16-49. Dzięki tak licznej widowni, która obejrzała go, według wstępnych oszacowań udało nam się zebrać kwotę 2.000.999,58 złotych. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci – podopiecznych Fundacji POLSAT. W tym roku po raz pierwszy Mikołajkowy Blok Reklamowy można było obejrzeć dzięki aplikacji Ipla w internecie, z tej możliwości skorzystało 4.185 użytkowników.

Organizatorzy akcji składają podziękowania firmom: Procter&Gamble DS Polska Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A., Polkomtel S.A, Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., USP Zdrowie Sp. z o.o., Pepsi-Cola Bottlers Poland Sp. z o.o., Alior Bank, Avanssur S.A., BRE BANK S.A., Coca Cola Poland Services Sp. z o.o., De’Longhi Sp. z o.o., Invest Bank S.A., Jeronimo Martins Dystrybucja S.A., McDonalds Polska Sp. z o.o., P4 Sp. z o.o., Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o., PZU S.A., Skoda Auto Polska S.A., Telekomunikacja Polska S.A.

Do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego po raz kolejny zachęcał widzów aktor Krzysztof Kowalewski, który w specjalnie przygotowanym spocie wystąpił w roli Świętego Mikołaja. Wspierali go dziennikarze Wydarzeń Monika Zalewska, Piotr Czech, Grzegorz Kępka oraz Monika Miller z POLSAT News. Świętego Mikołaja w studiach POLSATU powitał Jarosław Gugała – Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki.

Dotychczasowe osiem edycji kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości prawie 8 400 000 złotych.








13.06.2025 polecamy

Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać


12 najlepszych filmów, tylko 6 miejsc w Wielkim Finale, 1 wspólny cel: promować zdrowe jedzenie i ruch wśród dzieci. Czasu coraz mniej! Głosowanie w „Sportowym Wyzwaniu Chrumasa” trwa jeszcze do poniedziałku, 16 czerwca. Wesprzyj dzieciaki!  Dzieci z całej Polski dały z siebie wszystko: kręciły filmy, trenowały ze skakanką, pokazywały, że zdrowa dieta naprawdę daje energię. Spośród ponad 100 nagrań jury wybrało 12. Teraz Twoja kolej – pomóż im zdobyć miejsce w finałowej szóstce! Na zwycięzców czeka Wielki Finał w Warszawie, ale przede wszystkim satysfakcja,  że pokazali coś ważnego – jak jeść zdrowo i być aktywnym z uśmiechem. Pomóż im dotrzeć...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Wydarzenia

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek