logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  02.12.2016

18 tys. na profilaktykę od TNT



Celem akcji Wąstopad w TNT, która przebiegała pod hasłem „Miej życie pod kontrolą. Badaj się.” było zwrócenie uwagi mężczyzn na konieczność wykonywania regularnych badań profilaktycznych. Ambasadorem kampanii został raper Miuosh. Poza symbolicznym zapuszczaniem wąsów kanał filmowy zachęcał do dodawania swoich wąsatych zdjęć do aplikacji uruchomionej na facebooku TNT Polska. W tym roku w Wąstopad mogły włączyć się również panie, które dodawały sobie sztucznego wąsa za pomocą aplikacji. Więcej o kampanii można przeczytać tutaj.

W galerii Wąstopadu znalazło się ponad 800 zdjęć, a na konto fundacji trafi 18 000 zł. Środki zostaną przeznaczone na zorganizowanie Dnia Profilaktyki Męskich Nowotworów, w trakcie którego będzie można skorzystać z bezpłatnych konsultacji i badań. Spotkanie zostanie zorganizowane w lutym 2017 r. w Warszawie. Zapisy na Dzień Profilaktyki Męskich Nowotworów będzie prowadziła Fundacja Wygrajmy Zdrowie. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Fundacji. 

Kampanii Wąstopad w TNT towarzyszył konkurs na najciekawiej wystylizowanego filmowego wąsa, w którym brały udział wszystkie zdjęcia dodane do aplikacji. Zwycięzcy otrzymają zaproszenia na Śląski Rap Festiwal z udziałem Miuosha oraz akcesoria do stylizacji zarostu.

Turner International odpowiada za takie marki jak CNN, TNT, Cartoon Network i TCM, jak również inne kanały oraz działalność nadawcy w Ameryce Łacińskiej, Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce i regionie Azji i Pacyfiku. Nadaje kanały płatnej i darmowej telewizji, jak również dostarcza usługi poprzez Internet, współpracuje komercyjnie z różnymi partnerami przy przedsięwzięciach z dziedziny mediów. Turner International jest spółką zależną Turner, części koncernu Time Warner.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek