logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 170 tys. dzieci przeszkolonych przez TAURON
18.07.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

170 tys. dzieci przeszkolonych przez TAURON



TAURON Dystrybucja podsumowała efekty dotychczasowo prowadzonych zajęć w ramach programu edukacyjnego „Bezpieczniki TAURONA – Włącz dla dobra dziecka”. Podczas 7400 zajęć w 1670 szkołach 170 tysięcy dzieci zostało przeszkolonych przez pracowników firmy, jak bezpiecznie korzystać z urządzeń elektrycznych.

Celem programu jest przede wszystkim edukacja dzieci i młodzieży w zakresie bezpiecznego i racjonalnego korzystania z energii elektrycznej, a także bezpiecznego zachowania w pobliżu infrastruktury energetycznej. Program ma charakter edukacyjny, a więc przede wszystkim prewencyjny.

Lekcje prowadzone są we wszystkich szkołach podstawowych, które zgłosiły się do projektu. Na potrzeby akcji zostały przygotowane materiały edukacyjne, konsultowane ze specjalistami – psychologami i pedagogami. W realizację programu są zaangażowani wolontariusze – przeszkoleni pracownicy spółki.

Częścią inicjatywy są także spektakle teatralne, mobilne miasteczka edukacyjne czy imprezy plenerowe, podczas których dzieci uczestniczą w doświadczeniach i eksperymentach, związanych z wytwarzaniem, wykorzystaniem i przewodnictwem prądu. W zakończonym roku szkolnym odbyło się kilkanaście takich imprez i pokazów dostępnych dla wszystkich zainteresowanych. Ważną częścią akcji było też przygotowanie elektronicznej platformy online – Krainy Tauronka, edukacyjnej gry, która przekazuje dzieciom najważniejsze zasady korzystania z energii elektrycznej.

Na wrzesień bieżącego roku zaplanowany jest start IV edycji programu.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek