6 grudnia wystartowała trzynasta edycja Konwoju Muszkieterów. Ta inicjatywa jest prowadzona przez Fundację Muszkieterów, którą tworzą wszyscy właściciele supermarketów Intermarché oraz Bricomarché. W tym roku pomoc finansowa dotrze do ponad 280 ośrodków wspierających dzieci i młodzież w całej Polsce.
Celem akcji jest niesienie pomocy placówkom w całej Polsce, szczególnie tym z małych i średnich miejscowości. Są to zarówno jednostki dydaktyczne dla dzieci i młodzieży, domy dziecka, placówki opiekuńczo-wychowawcze, parafialne zespoły Caritas, jak również młodzieżowe kluby sportowe. Wszystkie ośrodki, wytypowane przez właścicieli supermarketów Intermarché i Bricomarché, otrzymają czeki w wysokości 3500 zł. Darowizny te będą mogły zostać przeznaczone na najpilniejsze potrzeby placówek.
Co roku patronat nad Konwojem Muszkieterów obejmują polscy artyści. Ambasadorem tegorocznego Konwoju został pop-rockowy zespół Pectus, który postanowił wesprzeć Konwój swoim wizerunkiem, ale też uczestniczyć w spotkaniach z dziećmi.
Kupując torby zakupowe Fundacji klienci mogą wesprzeć podopiecznych z lokalnych ośrodków. W zeszłorocznej edycji akcji sprzedano ponad pół miliona toreb, z których całkowity dochód został przeznaczony na potrzeby wytypowanych placówek.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany
-
06.04.2023
Mastercard przyspiesza wprowadzenie do obiegu ekologicznych kart płatniczych
-
05.04.2023
Nowa butelka Nałęczowianka w 100% z plastiku z recyklingu
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli