6 grudnia wystartowała trzynasta edycja Konwoju Muszkieterów. Ta inicjatywa jest prowadzona przez Fundację Muszkieterów, którą tworzą wszyscy właściciele supermarketów Intermarché oraz Bricomarché. W tym roku pomoc finansowa dotrze do ponad 280 ośrodków wspierających dzieci i młodzież w całej Polsce.
Celem akcji jest niesienie pomocy placówkom w całej Polsce, szczególnie tym z małych i średnich miejscowości. Są to zarówno jednostki dydaktyczne dla dzieci i młodzieży, domy dziecka, placówki opiekuńczo-wychowawcze, parafialne zespoły Caritas, jak również młodzieżowe kluby sportowe. Wszystkie ośrodki, wytypowane przez właścicieli supermarketów Intermarché i Bricomarché, otrzymają czeki w wysokości 3500 zł. Darowizny te będą mogły zostać przeznaczone na najpilniejsze potrzeby placówek.
Co roku patronat nad Konwojem Muszkieterów obejmują polscy artyści. Ambasadorem tegorocznego Konwoju został pop-rockowy zespół Pectus, który postanowił wesprzeć Konwój swoim wizerunkiem, ale też uczestniczyć w spotkaniach z dziećmi.
Kupując torby zakupowe Fundacji klienci mogą wesprzeć podopiecznych z lokalnych ośrodków. W zeszłorocznej edycji akcji sprzedano ponad pół miliona toreb, z których całkowity dochód został przeznaczony na potrzeby wytypowanych placówek.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów