6 grudnia wystartowała trzynasta edycja Konwoju Muszkieterów. Ta inicjatywa jest prowadzona przez Fundację Muszkieterów, którą tworzą wszyscy właściciele supermarketów Intermarché oraz Bricomarché. W tym roku pomoc finansowa dotrze do ponad 280 ośrodków wspierających dzieci i młodzież w całej Polsce.
Celem akcji jest niesienie pomocy placówkom w całej Polsce, szczególnie tym z małych i średnich miejscowości. Są to zarówno jednostki dydaktyczne dla dzieci i młodzieży, domy dziecka, placówki opiekuńczo-wychowawcze, parafialne zespoły Caritas, jak również młodzieżowe kluby sportowe. Wszystkie ośrodki, wytypowane przez właścicieli supermarketów Intermarché i Bricomarché, otrzymają czeki w wysokości 3500 zł. Darowizny te będą mogły zostać przeznaczone na najpilniejsze potrzeby placówek.
Co roku patronat nad Konwojem Muszkieterów obejmują polscy artyści. Ambasadorem tegorocznego Konwoju został pop-rockowy zespół Pectus, który postanowił wesprzeć Konwój swoim wizerunkiem, ale też uczestniczyć w spotkaniach z dziećmi.
Kupując torby zakupowe Fundacji klienci mogą wesprzeć podopiecznych z lokalnych ośrodków. W zeszłorocznej edycji akcji sprzedano ponad pół miliona toreb, z których całkowity dochód został przeznaczony na potrzeby wytypowanych placówek.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku