logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  17.10.2011

1000 przedszkoli przyłączyło się do kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!”



W październiku do ponad 1000 przedszkoli z całej Polski trafiły zestawy edukacyjne firmy Żywiec Zdrój wprowadzające dzieci w świat wody. Podczas zajęć będą miały okazję poznać zasady zdrowego życia, poszerzyć swoją wiedzę o roli wody w otaczającym świecie oraz poznać jej właściwości, zastosowania i sposoby oszczędzania.

Kampania „Mamo, tato, wolę wodę!” ma na celu kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych. Jak twierdzą niezależni eksperci wczesne dzieciństwo jest okresem, w którym najłatwiej nauczyć dziecko przestrzegania właściwych zachowań żywieniowych. Z tego powodu akcja edukacyjna, odbywająca się w ramach kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!” została zaadresowana właśnie do dzieci w wieku przedszkolnym i ich wychowawców, a także rodziców i opiekunów.

– Poprzez kampanię chcemy zachęcać dzieci do picia wody, promujemy zdrowy tryb życia, kładąc nacisk na prawidłowe odżywianie oraz aktywność fizyczną, a także postawy proekologiczne – mówi Monika Piekarska, przedstawicielka firmy Żywiec Zdrój, organizatora kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!”.

W pakietach, które trafiły do przedszkoli znajdują się materiały edukacyjne opracowane przy udziale specjalistów z zakresu żywienia, pedagogów, psychologów, a także fizyka i ekologa. W skład zestawów wchodzą m.in. poradnik dla wychowawców, atrakcyjne zeszyty ćwiczeń dla dzieci oraz tablice i pomoce dydaktyczne – pacynki z sympatycznym bohaterem kampanii oraz płyty CD z piosenką Zdrojka.

Zestawy edukacyjne trafią do blisko 150 tysięcy dzieci z blisko 370 miejscowości w całej Polsce. Materiały dystrybuowane w ramach kampanii są także dostępne na stronie internetowej www.wolewode.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek