1000 przedszkoli przyłączyło się do kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!”
W październiku do ponad 1000 przedszkoli z całej Polski trafiły zestawy edukacyjne firmy Żywiec Zdrój wprowadzające dzieci w świat wody. Podczas zajęć będą miały okazję poznać zasady zdrowego życia, poszerzyć swoją wiedzę o roli wody w otaczającym świecie oraz poznać jej właściwości, zastosowania i sposoby oszczędzania.
Kampania „Mamo, tato, wolę wodę!” ma na celu kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych. Jak twierdzą niezależni eksperci wczesne dzieciństwo jest okresem, w którym najłatwiej nauczyć dziecko przestrzegania właściwych zachowań żywieniowych. Z tego powodu akcja edukacyjna, odbywająca się w ramach kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!” została zaadresowana właśnie do dzieci w wieku przedszkolnym i ich wychowawców, a także rodziców i opiekunów.
– Poprzez kampanię chcemy zachęcać dzieci do picia wody, promujemy zdrowy tryb życia, kładąc nacisk na prawidłowe odżywianie oraz aktywność fizyczną, a także postawy proekologiczne – mówi Monika Piekarska, przedstawicielka firmy Żywiec Zdrój, organizatora kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!”.
W pakietach, które trafiły do przedszkoli znajdują się materiały edukacyjne opracowane przy udziale specjalistów z zakresu żywienia, pedagogów, psychologów, a także fizyka i ekologa. W skład zestawów wchodzą m.in. poradnik dla wychowawców, atrakcyjne zeszyty ćwiczeń dla dzieci oraz tablice i pomoce dydaktyczne – pacynki z sympatycznym bohaterem kampanii oraz płyty CD z piosenką Zdrojka.
Zestawy edukacyjne trafią do blisko 150 tysięcy dzieci z blisko 370 miejscowości w całej Polsce. Materiały dystrybuowane w ramach kampanii są także dostępne na stronie internetowej www.wolewode.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy