W ubiegłym roku Polacy przekazali organizacjom pożytku publicznego w ramach 1% podatku rekordową, jak na dotychczasowe wyniki, kwotę 380 mln zł. 28% podatników zdecydowało się skorzystać z tej możliwości wsparcia organizacji. 1% trafił do 6038 organizacji pożytku publicznego.
Tygodnik Newsweek oraz Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce po raz trzeci organizują konkurs „100% z 1%”, który ma nagradzać najlepsze kampanie zachęcające do wpłaty 1% na daną organizację. Celem konkursu jest podniesienie świadomości społecznej na temat możliwości i sposobu przekazania 1% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego.
Kreacje reklamowe będą oceniane dwuetapowo: przez internautów oraz przez jurorów. Będą one wybierane w ośmiu kategoriach:
• plakat lokalny,
• plakat ogólnopolski,
• internet,
• prasa lokalna,
• prasa ogólnopolska,
• tv – spot,
• radio – spot
• akcje specjalne (nowa kategoria).
Zgłoszenia kampanii medialnych należy przesyłać do 14 marca br. za pośrednictwem strony www.jedenprocent.newsweek.pl
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS