100 000 uczniów, którzy kupią plecak firmy Semi Line z oznakowaniem akcji „Książka w plecaku”, otrzyma książkę podróżniczą Alfreda Szklarskiego „Tomek w krainie kangurów”. Cały nakład dołączanych książek o przygodach Tomka Wilmowskiego został w pełni sfinansowany przez firmę.
Semi Line swoje działania związane z promowaniem czytania kieruje przede wszystkim do tej dzieci i mlodzieży. Firma wspiera także spotkania z książką dla dzieci „Czytanie w trawie” na Skwerze na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie, organizowane przez Bibliocreatio. W ich trakcie aktorzy i ludzie kultury czytają dzieciom książki, są też warsztaty edukacyjne, ilustratorskie, muzyczne. Producent był także sponsorem konkursu „Po co nam książki” organizowanym przez Muzeum Literatury oraz Bibliocreatio. Biorący w nim udział uczniowie klas 0-III przygotowywali prace plastyczne pt. „Książka i ja”, a starsze dzieci (z klas IV-VI) prace pisemne, odpowiadające na pytanie o rolę literatury.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy