100 000 uczniów, którzy kupią plecak firmy Semi Line z oznakowaniem akcji „Książka w plecaku”, otrzyma książkę podróżniczą Alfreda Szklarskiego „Tomek w krainie kangurów”. Cały nakład dołączanych książek o przygodach Tomka Wilmowskiego został w pełni sfinansowany przez firmę.
Semi Line swoje działania związane z promowaniem czytania kieruje przede wszystkim do tej dzieci i mlodzieży. Firma wspiera także spotkania z książką dla dzieci „Czytanie w trawie” na Skwerze na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie, organizowane przez Bibliocreatio. W ich trakcie aktorzy i ludzie kultury czytają dzieciom książki, są też warsztaty edukacyjne, ilustratorskie, muzyczne. Producent był także sponsorem konkursu „Po co nam książki” organizowanym przez Muzeum Literatury oraz Bibliocreatio. Biorący w nim udział uczniowie klas 0-III przygotowywali prace plastyczne pt. „Książka i ja”, a starsze dzieci (z klas IV-VI) prace pisemne, odpowiadające na pytanie o rolę literatury.
zobacz także
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024Wydarzenia
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024Wydarzenia
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów