Pampers i UNICEF podczas tegorocznego Światowego Forum Ekonomicznego (WEF) w Davos obchodzili 10-lecie współpracy. W trakcie panelu dyskusyjnego przedstawiciele należącej do Procter & Gamble marki pieluszek oraz organizacji zaprezentowali rezultaty prowadzonego w ramach tego partnerstwa programu „1 paczka = 1 ratująca życie szczepionka”. Do walki z tężcem przyczyniła się także polska edycja programu realizowanego przez lokalne oddziały.
Prowadzony w ramach tej współpracy program przyczynił się do wyeliminowania tej śmiertelnej chorobyw 17 krajach, ratując dzięki temu życie 500 tys. noworodków oraz obejmując ochroną 100 mln kobieti ich dzieci. Podczas wszystkich edycji pozwolił zebrać fundusze na zakup ponad 15 milionów szczepionek. Choroba ta jednak, według szacunków, nadal zagraża życiu 71 mln kobiet i noworodków.
Podczas ostatniej edycji zebrano fundusze na 2,2 mln szczepionek. Zachęcała ona konsumentów do aktywnego włączenia się w walkę z tężcem nie tylko poprzez zakup pieluszek Pampers, ale także poprzez zaangażowanie się w działania w mediach społecznościowych (obejrzenie i udostępnienie treści na profilach programu oraz publikacja i oznaczenie własnych, związanych z kampanią treści na tym profilu). Dodatkowe wsparcie dla kampanii było realizowane we współpracy z siecią Carrefour, gdzie nie tylko zakup pieluszek Pampers, ale także innych produktów P&G, wspierał gromadzenie funduszy na walkę z tężcem u noworodków i matek.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO