logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  26.01.2016

10 lat współpracy Pampers i UNICEF



Pampers i UNICEF podczas tegorocznego Światowego Forum Ekonomicznego (WEF) w Davos obchodzili 10-lecie współpracy. W trakcie panelu dyskusyjnego przedstawiciele należącej do Procter & Gamble marki pieluszek oraz organizacji zaprezentowali rezultaty prowadzonego w ramach tego partnerstwa programu „1 paczka = 1 ratująca życie szczepionka”. Do walki z tężcem przyczyniła się także polska edycja programu realizowanego przez lokalne oddziały.

Prowadzony w ramach tej współpracy program przyczynił się do wyeliminowania tej śmiertelnej chorobyw 17 krajach, ratując dzięki temu życie 500 tys. noworodków oraz obejmując ochroną 100 mln kobieti ich dzieci. Podczas wszystkich edycji pozwolił zebrać fundusze na zakup ponad 15 milionów szczepionek. Choroba ta jednak, według szacunków, nadal zagraża życiu 71 mln kobiet i noworodków.

Podczas ostatniej edycji zebrano fundusze na 2,2 mln szczepionek. Zachęcała ona konsumentów do aktywnego włączenia się w walkę z tężcem nie tylko poprzez zakup pieluszek Pampers, ale także poprzez zaangażowanie się w działania w mediach społecznościowych (obejrzenie i udostępnienie treści na profilach programu oraz publikacja i oznaczenie własnych, związanych z kampanią treści na tym profilu). Dodatkowe wsparcie dla kampanii było realizowane we współpracy z siecią Carrefour, gdzie nie tylko zakup pieluszek Pampers, ale także innych produktów P&G, wspierał gromadzenie funduszy na walkę z tężcem u noworodków i matek. 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 25.10.2023

    Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce


  • 24.10.2023

    Gala Effie Awards Poland 2023


  • 13.10.2023

    Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek