Pampers i UNICEF podczas tegorocznego Światowego Forum Ekonomicznego (WEF) w Davos obchodzili 10-lecie współpracy. W trakcie panelu dyskusyjnego przedstawiciele należącej do Procter & Gamble marki pieluszek oraz organizacji zaprezentowali rezultaty prowadzonego w ramach tego partnerstwa programu „1 paczka = 1 ratująca życie szczepionka”. Do walki z tężcem przyczyniła się także polska edycja programu realizowanego przez lokalne oddziały.
Prowadzony w ramach tej współpracy program przyczynił się do wyeliminowania tej śmiertelnej chorobyw 17 krajach, ratując dzięki temu życie 500 tys. noworodków oraz obejmując ochroną 100 mln kobieti ich dzieci. Podczas wszystkich edycji pozwolił zebrać fundusze na zakup ponad 15 milionów szczepionek. Choroba ta jednak, według szacunków, nadal zagraża życiu 71 mln kobiet i noworodków.
Podczas ostatniej edycji zebrano fundusze na 2,2 mln szczepionek. Zachęcała ona konsumentów do aktywnego włączenia się w walkę z tężcem nie tylko poprzez zakup pieluszek Pampers, ale także poprzez zaangażowanie się w działania w mediach społecznościowych (obejrzenie i udostępnienie treści na profilach programu oraz publikacja i oznaczenie własnych, związanych z kampanią treści na tym profilu). Dodatkowe wsparcie dla kampanii było realizowane we współpracy z siecią Carrefour, gdzie nie tylko zakup pieluszek Pampers, ale także innych produktów P&G, wspierał gromadzenie funduszy na walkę z tężcem u noworodków i matek.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie