W ciągu 10 lat trwania Tesco dla Szkół firma ufundowała pracownie komputerowe i multimedialne oraz sprzęt dydaktyczno-sportowy o łącznej wartości prawie 13 milionów złotych dla ponad 11 tysięcy polskich szkół podstawowych i gimnazjalnych.
Tegoroczna, dziesiąta odsłona projektu, odbywająca się pod nazwą Tesco dla Szkół – „Zdrowo Najedzeni”, ma poszerzyć wiedzę uczniów z polskich szkół na temat zdrowych i rozsądnych nawyków żywieniowych, wpisując się w szerszą politykę CSR firmy Tesco Polska, która w tym roku koncentruje się na edukacji prozdrowotnej klientów, m.in. w ramach programu Zdrowy Apetyt.
Od dziesięciu lat organizatorzy za swoje działania i inicjatywy zdobywają wyróżnienia i nagrody. Program Tesco dla Szkół znalazł uznanie na arenie międzynarodowej, zdobywając statuetkę Stevie w International Business Awards 2011, w kategorii „Kampania PR Roku – Relacje ze społecznością”. Następstwem tego wyróżnienia jest udział Beaty Rożek – Menadżer ds. Społecznej Odpowiedzialności Biznesu Tesco Polska, w komitecie sędziowskim International Business Awards 2012, złożonym z międzynarodowych specjalistów i ekspertów branżowych. Sekcja pod przewodnictwem Beaty Rożek oceni prace w kategorii Corporate Communications, Investor Relations & PR.
Od trzech lat Tesco Polska przy tworzeniu i realizacji programu Tesco dla Szkół współpracuje z warszawską agencją komunikacji Garden of Words, która odpowiada za opracowanie koncepcji i strategii programu, realizację i przebieg konkursu, nadzór nad budową i obsługą strony www, prowadzenie media relations, komunikacji ze szkołami oraz sekretariatu konkursów, jak również organizację gal finałowych i dystrybucję nagród.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
11.05.2023
Koniec „charytatywnych nakrętek”
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany
-
06.04.2023
Mastercard przyspiesza wprowadzenie do obiegu ekologicznych kart płatniczych
-
05.04.2023
Nowa butelka Nałęczowianka w 100% z plastiku z recyklingu