logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 10 lat programu Tesco dla Szkół
02.08.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

10 lat programu Tesco dla Szkół



W ciągu 10 lat trwania Tesco dla Szkół firma ufundowała pracownie komputerowe i multimedialne oraz sprzęt dydaktyczno-sportowy o łącznej wartości prawie 13 milionów złotych dla ponad 11 tysięcy polskich szkół podstawowych i gimnazjalnych.

Tegoroczna, dziesiąta odsłona projektu, odbywająca się pod nazwą Tesco dla Szkół – „Zdrowo Najedzeni”, ma poszerzyć wiedzę uczniów z polskich szkół na temat zdrowych i rozsądnych nawyków żywieniowych, wpisując się w szerszą politykę CSR firmy Tesco Polska, która w tym roku koncentruje się na edukacji prozdrowotnej klientów, m.in. w ramach programu Zdrowy Apetyt.

Od dziesięciu lat organizatorzy za swoje działania i inicjatywy zdobywają wyróżnienia i nagrody. Program Tesco dla Szkół znalazł uznanie na arenie międzynarodowej, zdobywając statuetkę Stevie w International Business Awards 2011, w kategorii „Kampania PR Roku – Relacje ze społecznością”. Następstwem tego wyróżnienia jest udział Beaty Rożek – Menadżer ds. Społecznej Odpowiedzialności Biznesu Tesco Polska, w komitecie sędziowskim International Business Awards 2012, złożonym z międzynarodowych specjalistów i ekspertów branżowych. Sekcja pod przewodnictwem Beaty Rożek oceni prace w kategorii Corporate Communications, Investor Relations & PR.

Od trzech lat Tesco Polska przy tworzeniu i realizacji programu Tesco dla Szkół współpracuje z warszawską agencją komunikacji Garden of Words, która odpowiada za opracowanie koncepcji i strategii programu, realizację i przebieg konkursu, nadzór nad budową i obsługą strony www, prowadzenie media relations, komunikacji ze szkołami oraz sekretariatu konkursów, jak również organizację gal finałowych i dystrybucję nagród.  








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek