logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 10.000 zł dla dzieci – z aukcji w krakowskim Radissonie
16.12.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

10.000 zł dla dzieci – z aukcji w krakowskim Radissonie



Charytatywna aukcja dzieł sztuki pt. „Podaruj Dzieciom Uśmiech” zorganizowana w krakowskim hotelu Radisson Blu przyniosła ponad 10 000 złotych.

Charytatywna aukcja dzieł sztuki odbywa się od jedenastu lat, a w hotelu Radisson Blu miała miejsce po raz piąty. Artyści z Krakowa, a także z innych miast Polski i z zagranicy, przekazali na nią w tym roku ponad 160 swoich prac – obrazów, fotografii, rzeźb, grafik.

Ich darowizna zaowocowała zebraniem kwoty 10.500 złotych na rzecz wychowanków domu dziecka im. Jana Brzechwy w Krakowie. Najwyżej wylicytowanym dziełem okazały się grafiki Józefa Cempli „Kraków, Miasto Królewskie” – dar od Prezydenta Krakowa Jacka Majchrowskiego, sprzedane za 1500 złotych. Wysoko wylicytowano także obraz Stanisława Węgrzyna „Koń” – dar od Parafii św. Józefa w Krakowie, a także trzy dzieła podarowane przez Annę Grochowską.

W tym roku zebrane pieniądze zostaną przekazane na środki higieniczne, pielęgnacyjne, ponadpodstawowe leki i usługi nierefundowane przez NFZ, produkty potrzebne do doposażenia domu, a także zabawki, pomoce dydaktyczne oraz sprzęt rehabilitacyjny dla dzieci niepełnosprawnych. Część pieniędzy placówka przeznaczy również na ferie zimowe dla wychowanków, które dadzą im choć trochę wypoczynku.

– Serdecznie dziękuję naszemu sponsorowi hotelowi Radisson Blu w Krakowie oraz wszystkim, którzy pomogli nam zorganizować tę aukcję. Dziękuję także artystom, którzy przekazali nam swoje dzieła. Szczególnie pragnę podziękować tym, których prace otrzymaliśmy w darze – mówi Elżbieta Kaczor, dyrektor SPOW Domu Dziecka im. Jana Brzechwy w Krakowie.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek