„Nie pozwól aby dzień Wszystkich Świętych stał się również Twoim świętem” – apeluje do kobiet kampania „1 listopada – Dzień Kobiet” przygotowana na okoliczność 1 listopada przez agencję Arip Next. Celem działań jest zachęcenie kobiet do regularnych badań i profilaktyki w kierunku raka piersi.
– Wszystko zaczęło się od informacji, że moja bliska koleżanka zachorowała. Dane statystyczne były przerażające. W agencji rozgorzała dyskusja, po której uznaliśmy, że problem wymaga nagłośnienia społecznego – mówi Sebastian Zyśk, dyrektor kreatywny agencji Arip Next. – Pomysł może wywoływać skrajne emocje, ale na pewno nie zostanie niezauważony. Chcemy, żeby w tych dniach zadumy nad własną śmiertelnością można było zastanowić się również, jak uniknąć choroby, która w Polsce
dziennie zabiera ok. 15 kobiet. A wystarczy jedynie regularnie się badać!
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na problem coraz wyższych wskaźników śmiertelności kobiet dotkniętych chorobą raka piersi oraz stosunkowo późnego jej wykrywania, co drastycznie zmniejsza szansę na wyleczenie.
Kreacje widoczne są w metrze i na billboardach w okolicach warszawskich cmentarzy. Akcja trwa 14 dni.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów