logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > 1% dla zwierząt i przyrody
06.03.2008
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

1% dla zwierząt i przyrody



Klub Gaja prowadzi kampanię 1%. To jedna z najstarszych (założona w 1988 roku) niezależnych pozarządowych organizacji zajmujących się ochroną środowiska naturalnego i prawami zwierząt w Polsce. Od 2005 roku posiada status organizacji pożytku publicznego, zarejestrowany jest w KRS pod numerem 0000120069.

Misją Klubu Gaja jest ochrona Ziemi oraz zachowanie środowiska naturalnego i różnorodności biologicznej dla obecnych i przyszłych pokoleń.

Od początku działalności Klub Gaja zajmuje się ochroną środowiska naturalnego. Prowadzi przede wszystkim ogólnopolskie kampanie i programy na rzecz ochrony rzek i dolin rzecznych. W ramach programu "Zaadoptuj rzekę" zaadoptowano ponad 200 rzek, strumieni, potoków i stawów w całym kraju.

Członkowie Kluba Gaja doprowadzili do uchwalenia ustawy "O ochronie zwierząt", zebrawszy uprzednio 600tys. podpisów. Dzięki działaniom organizacji transport koni zmniejszył się o 70%.

Organizacja prowadzi wykłady i warsztaty dla młodzieży i nauczycieli, współpracując z 3 tysiącami szkół. Programy edukacji ekologiczne opierają się na aktywności lokalnej, w szczególności dzieci i młodzieży. Uczone są one, jak chronić środowisko i pomagać zwierzętom oraz nieść pomoc potrzebującym.
Strona organizacji: www.klubgaja.pl



Nazwa kampanii:
Wybierz przyrodę i zwierzęta
Czas:
2008.2.1 - 2008.4.30
Nadawca:
Stowarzyszenie Ekologiczno-Kulturalne Klub Gaja
Media:
Plakaty, ulotki, internet
Wykonawca:
Stowarzyszenie Ekologiczno-Kulturalne Klub Gaja
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Wybierz przyrodę i zwierzęta





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek