logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Polska, Edukacja, Ekologia i środowisko
   ──────  21.08.2019

ZOOstaw, nie dokarmiaj. Ruszyła kampania dla warszawskiego ogrodu zoologicznego



Warszawskie ZOO wciąż mierzy się z problemem dokarmiania swoich podopiecznych przez gości odwiedzających ogród. Takie zachowanie powoduje problemy zdrowotne zwierząt, a nawet może doprowadzić do ich śmierci. Kampania „ZOOstaw, nie dokarmiaj” ma pomóc uporać się z tym poważnym kłopotem.

Akcja ma uświadamiać, że dokarmianie zwierząt przez zwiedzających, nawet z pozoru zdrowym jedzeniem, może mieć dla mieszkańców ZOO tragiczne skutki. Ważne jest również uświadamianie, że zwierzaki mogą być karmione wyłącznie przez swoich opiekunów. Kampanię ZOOstaw, nie dokarmiaj dla Warszawskiego ZOO przygotowała Allegro Brand Experience Agency. Działania realizowane na formatach ATL-owych i digitalowych mają charkter długofalowy.

Na nośniki trafiły m.in. papuga – ara zielonoskrzydła, małpa – kapucynka żółtobrzucha, słoń afrykański i żubr europejski. Każde ze zwierząt jest podpisane imieniem, które faktycznie nosi jego gatunkowy odpowiednik, żyjący w Warszawskim ZOO. Kreacje zawierają krótką wypowiedź zwierzaka w pierwszej osobie, opisującą jego autentyczną historię związaną z dokarmianiem oraz konsekwencje z tym związane. Dzięki temu osiągnięto osobisty charakter komunikatów, który przemawia do wyobraźni i sprzyja kształtowaniu postaw.

Agencja odpowiadała za KV (key visual) kampanii, a także roll out: kreacje citylightów, formatów digitalowych, animacji na monitory wewnątrz pojazdów komunikacji miejskiej oraz materiały informacyjne do komunikacji w Warszawskim ZOO. Animowane kreacje można obejrzeć TUTAJ.

Z kolei w klipach, stanowiących część kampanii, wystąpili Krzysztof Stelmaszyk i Krystyna Czubówna:

Allegro przygotowało również projekty gadżetów związanych z akcją, które zostaną wykorzystane w konkursach. Kampania ZOOstaw, nie dokarmiaj ruszyła w czerwcu 2019 i potrwa do końca roku.

zwierzęta   |  Warszawskie ZOO   |  Allegro Brand Experience Agency   |  dokarmianie   |  ZOOstaw   |  nie dokarmiaj   | 


Nazwa kampanii:
ZOOstaw, nie dokarmiaj
Tematy:
Edukacja, Ekologia i środowisko
Kraje:
Polska
Nadawca:
Warszawskie ZOO
Media:
citylighty, klipy, animacje na monitory w pojazdach komunikacji miejskiej, materiały informacyjne, gadżety
Wykonawca:
Allegro Brand Experience Agency
Adresaci:
goście ogrodu zoologicznego
Hasło kampani:
ZOOstaw, nie dokarmiaj





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek