logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Opinie
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
   ──────  04.01.2021

Wszyscy mamy źle w głowach



Młodość to koszmar. Twoje ciało nagle zaczyna rosnąć w różnych, niekoniecznie pożądanych kierunkach, pocisz się, pojawiają się trądzik i pryszcze. A to dopiero początek kłopotów, bo oprócz niedogodności fizycznych znacznie poważniejsze okazują się kwestie związane z tożsamością, kondycją psychiczną, czy rozwojem seksualnym. Dzisiaj, w dobie pandemii Covid-19, wszystkie problemy młodych ludzi nabierają dodatkowego ciężaru ze względu na powszechną izolację i lockdown.

Childline, serwis w ramach brytyjskiej organizacji charytatywnej NSPCC (Narodowe Towarzystwo Zapobiegania Okrucieństwu wobec Dzieci), uruchomił specjalny, całodobowy telefon zaufania, a jego premierę rozreklamował wzruszającym animowanym filmikiem „Nobody is Normal” (czyli „Wszyscy jesteśmy nienormalni”), opowiadającym o lękach i mękach dojrzewania. Inicjatywę wsparła słynna grupa Radiohead, użyczając twórcom animacji praw do swojej kultowej piosenki „Creep”.



Nazwa kampanii:
Nobody is normal
Czas:
2020.11.10
Tematy:
Równouprawnienie i tolerancja, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Childline
Media:
telefon zaufania, film
Wykonawca:
The Gate, UK
Adresaci:
dzieci i młodzież
Hasło kampani:
No matter how you feel inside you are not alone





polecamy ─── 05.01.2021

Jedenaste: Nie produkuj śmieci – finał 21. konkursu Galerii Plakatu AMS


Zofia Wawrzyniak z Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu zwyciężyła w 21. konkursie Galerii Plakatu AMS. Jury przyznało także pięć...


nazwa kategorii: Kreacje / printy

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.03.2021

    82% Polaków uważa, że Kościół powinien zachować neutralność wobec polityki


  • 26.02.2021

    Brzydkie słowa to brzydkie hasła


  • 26.02.2021

    Ruszył portal Onkorodzice.pl


  • 26.02.2021

    Więcej zieleni, mniej betonu. Wiedeń rewitalizuje Praterstern


  • 25.02.2021

    „Wiem, zatrudniam, zyskuję” – trwa kampania promująca zatrudnianie migrantów


  • 25.02.2021

    Radio TOK FM wspiera białoruskie dziennikarki i więźniów politycznych


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa cisteczek