Kreacje / printy, Kampanie, Brazylia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 16.09.2021
To (nie) koniec
O najważniejszych sprawach należy mówić w sposób najprostszy z możliwych. Twórcy kampanii, namawiającej do zostania dawcą narządów (zrealizowanej na zamówienie ABTO czyli Associação Brasileira de Transplante de Órgãos) poszli właśnie tą drogą. Postawili na monochromatyczny print i kapitalną, minimalistyczną grę słów. Brawo!
Nazwa kampanii:
It's (y)our choice
Czas:
2021.9.9
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
ABTO (Associação Brasileira de Transplante de Órgãos)
Media:
print
Wykonawca:
Rai, Brazil
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem