Czarna postać pchająca pod górę czerwony głaz i hasło "Syf" pojawiły się na billboardach i plakatach w dużych polskich miastach. Po kilku tygodniach wyjaśniono, że był to teaserowy etap kampanii NZSS "Solidarność", poświęconej zatrudnianiu o umowy cywilnoprawne, potocznie nazywane niekiedy "umowami śmieciowymi", ponieważ nie zapewniają one m.in. ubezpieczenia zdrowotnego i emerytalnego.
Z końcem października ruszyła właściwa odsłona akcji, skierowanej przede wszystkim do młodych ludzi, najczęściej zatrudnianych na umowy o dzieło i umowy-zlecenia. "Syf" przechodzi w "Syzyfa", a pchający kamień nie daje sobie z nim rady i spada ze zbocza. Hasła kampanii brzmią "Nie chcę codziennie zaczynać od zera" i "Stop umowom śmieciowym".
Kampania jest prowadzona przede wszystkim na nośnikach outdoorowych, powstał również spot dostępny w internecie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem