Kreacje / printy, Kampanie, Australia, Prawa człowieka, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 28.10.2020
Są rzeczy, których nie zobaczysz w swoich social mediach
Australijski oddział agencji Leo Burnett wyprodukował trzy filmy: Behind the door, Unbox i Get ready poświęcone kwestii współczesnego niewolnictwa wśród kobiet. Jedna na 130 kobiet i dziewcząt na świecie jest niewolnicą. Tak, to dzieje się obecnie.
Nazwa kampanii:
Behind the door, Unbox, Get ready
Czas:
2020.10.15
Kraje:
Australia
Nadawca:
Walk Free
Media:
film
Wykonawca:
Leo Burnett, Sydney, Australia
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie