logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Opinie
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%, Zdrowie, profilaktyka zdrowotna, uzależnienia, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  21.10.2019

OX Media i AMP Futbol Polska – inspirująca współpraca pro bono



Agencja OX Media postanowiła wesprzeć organizację Mistrzostw Europy w AMP Futbolu i na rok przed startem turnieju prezentuje oficjalny logotyp oraz identyfikację wizualną imprezy.

AMP to odmiana piłki nożnej, którą uprawiają osoby po amputacji – zawodnicy z pola kończyn dolnych, a bramkarze – kończyn górnych. Ich wola walki i niemal akrobatyczne umiejętności pokazują, że w sporcie nie ma rzeczy niemożliwych. Agencja OX Media nawiązała współpracę pro bono z Medalistami Mistrzostw Europy – AMP Futbol Polska i swoimi kompetencjami wspiera organizację European Amputee Football Championship, które odbędą się w 2020 roku w Krakowie. Na turnieju wystąpi 16 najlepszych drużyn z całej Europy. Partnerem turnieju są miasto Kraków, UEFA oraz European Amputee Football Federation. Na rok przed startem imprezy prezentowane jest logo oraz identyfikacja wizualna European Amputee Football Championship, opracowana przez OX Media.

To sami sportowcy byli główną inspiracją dla stworzonego przez agencję logotypu. Równie ważne było miasto Kraków z jego charakterystyczną architekturą. Obydwie inspiracje przełożone zostały na logo, którego dynamiczne linie mają podkreślić charakter gry ampfutbolistów. Dodatkowym wyzwaniem w procesie projektowania była różnorodność wykorzystywania logotypu, który będzie się pojawiać zarówno w licznych materiałach online i offline, jak i grawerunkach pucharów.

Oficjalnie logo zostało zaprezentowane dokładnie na rok przed meczem otwarcia mistrzostw. Tak przygotowana identyfikacja dla Mistrzostw Europy ma podkreślić profesjonalizm organizowanej imprezy oraz promować jej markę. Liczymy, że dzięki dobremu przeprowadzeniu turnieju, uda się również zorganizować ampfutbolowe Mistrzostwa Świata w 2022 roku – mówi Mateusz Widłak, prezes AMP Futbol Polska.

OX Media to agencja marketingowa, łącząca kompetencje digital oraz software house. Specjalizuje się w projektowaniu strategii marki oraz strategii komunikacji, kampaniach SM, tworzeniu, kreatywnych stron www, platform komunikacji, dedykowanych landing page’y oraz interaktywnych wideo.

Autorką zdjęcia jest Paula Duda.



Nazwa wydarzenia:
Prezentacja oficjalnego logo i identyfikacji wizualnej European Amputee Football Championship
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%, Zdrowie, profilaktyka zdrowotna, uzależnienia, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Polska
Nadawca:
AMP Futbol Polska; OX Media





polecamy ─── 18.11.2020

Zielone podnosi libido


Jak wiadomo, seks wykorzystywany jest w reklamie, by sprzedawać wszystko – od koparek poprzez trumny, aż po gładź...


nazwa kategorii: Kreacje / printy

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.01.2021

    Powstał kalkulator śladu wodnego naszych zakupów


  • 19.01.2021

    Niemarnowanie żywności jednym z wiodących trendów 2021 roku


  • 18.01.2021

    Słynna „Niebieska kurtka Najmana” hitem aukcji dla WOŚP


  • 15.01.2021

    Jesz? Nie jedź!


  • 13.01.2021

    „Brzydkie” buraki w Lidlu


  • 07.01.2021

    W Warszawie powstał ekomural NUTRIDOME oczyszczający powietrze


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa cisteczek