Kreacje / printy, Kampanie, Chile, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 27.08.2021
Nie ma na półkach, jest w oceanie
Na plażach coraz częściej znajdowane są opakowania po produktach, które dawno temu wycofano z rynku. Nic w tym dziwnego. Potrzeba aż pięćset lat, by plastik uległ biodegradacji – choć o przyczynie, dla której został wyprodukowany, może już nikt nie pamiętać.
Kampania społeczna zrealizowana na zamówienie dwóch organizacji pozarządowych, Fundación Meri oraz Plastic Oceans, przypomina o tym przygnębiającym zjawisku w formie pięknie zaprojektowanych, a zarazem budzących niepokój grafik. Każdą z nich można traktować jako metaforę naszego konsumpcjonizmu – pod estetycznie nienaganną, kuszącą formą często kryje się paskudna i niebezpieczna treść.
Nazwa kampanii:
Still available in the ocean
Czas:
2021.8.7
Kraje:
Chile
Nadawca:
Fundación Meri, Plastic Oceans
Media:
print
Wykonawca:
Berlin, Chile
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie