────── 26.03.2013
Jeden z 38 milionów
Prawdopodobnie najtrudniejsza gra w Internecie – tak reklamowana jest strona, na której internauci mogą zmierzyć się z zadaniem znalezienia jednej z 38 milionów osób, dysponując wyłącznie jej rysopisem.
Po dłuższym czasie poszukiwań użytkownikowi strony najtrudniejszezadanie.pl wyświetla się komunikat od Fundacji ITAKA: Trudno znaleźć jedną osobę wśród tysięcy innych ludzi, prawda? My zajmujemy się tym na co dzień. Wspomóż fundację ITAKA – przekaż nam swój 1% podatku. Chętni mogą kontynuować poszukiwania – zadanie udało się do tej pory wykonać kilkudziesięciu osobom.
Za kampanię odpowiadają agencje BBDO i Proximity Poland.
Nazwa kampanii:
Najtrudniejsze zadanie
Czas:
2013.3.22 - 2013.4.30
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja ITAKA
Media:
Internet
Wykonawca:
BBDO, Proximity Poland
Adresaci:
Internauci, podatnicy
Hasło kampani:
Prawdopodobnie najtrudniejsza gra w Internecie
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie