Kreacje / printy, Kampanie, Finlandia, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 26.07.2021
Bieda dzieli
Ciuchy po starszym bracie, brak najnowszego smartfona, brak pewności siebie… Pieniądze to skuteczne narzędzie, by tworzyć bariery między ludźmi. Ale wśród dzieci jest to szczególnie widoczne. I bolesne.
Kampania społeczna stworzona dla The Salvation Army (Armii Zbawienia) przez fińską agencję Make it Simple składa się z jednego zdjęcia, które mówi wszystko.
Nazwa kampanii:
The Class
Czas:
2021.7.1
Kraje:
Finlandia
Nadawca:
The Salvation Army
Media:
print
Wykonawca:
Make it Simple, Finland
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.03.2024
Bezpłatny podręcznik „Jak pisać o klimacie 2.0” jest już dostępny!
-
29.02.2024
Cztery szkodliwe mity o otyłości
-
28.02.2024
Ruszyła platforma internetowa z bezpłatnymi poradami dla rodziców
-
21.02.2024
Kampania, która nigdy nie została wyemitowana
-
20.02.2024
The Real (Teen) Housewives
-
19.02.2024
Sześć milionów świec