logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Korea Południowa, Walka z przemocą
   ──────  20.01.2010

Zza drzwi



Siniaki na kościach policzkowych maskowane są różem, a zadrapania na rękach przykrywane bluzką z długim rękawem. Ofiary nie zwracają się o pomoc, a sąsiedzi udają, że nie słyszą krzyków dobiegających zza ściany. Przemoc domowa to temat wstydliwy. Rodzinne tragedie rozgrywają się za zamkniętymi drzwiami. I właśnie drzwi stały się swego rodzaju powierzchnią reklamową dla akcji przeprowadzonej w styczniu br. przez agencję PromoFactory z Seulu.

Twórcy kampanii "Anti Domestic Violence" postanowili ’uchylić drzwi’ tych domów, gdzie dochodzi do przemocy. Dzięki oryginalnemu pomysłowi pokazano przemoc, ale jednocześnie główny nacisk położono na fakt, że niejednokrotnie jej niemymi świadkami są dzieci, przez co same stają się jej ofiarami. Przerażone, bezradne, w ukryciu przez uchylone drzwi patrzą na ojca wymierzającego kolejne ciosy.

By pokazać ten dziecięcy koszmar, jako nośnik reklamowy wykorzystano drzwi wejściowe. Po obu ich stronach umieszczono wąskie naklejki imitujące uchylone drzwi i ukazujące rozgrywający się za nimi rodzinny dramat. Zilustrowano na nich dwie sytuacje. Na froncie drzwi pokazano bitą kobietę, a od środka dziecko ukrywające się za uchylonymi drzwiami. Formułując hasło wykorzystano wskazówki umieszczane na drzwiach, czyli PULL i PUSH. Pociągając drzwi do siebie można było przeczytać hasło "PULL out our children from domestic violence" ("Wyrwij dziecko z przemocy domowej"), a wykonując ruch przeciwny "PUSH the number right now" ("Wybierz numer teraz") i dołączony numer infolinii.

Kampania zlecona przez NOWME Home Violence Consultation Office nie tyle uświadamia problem przemocy, co wzywa do konkretnego działania. Zgodnie z przesłaniem kampanii, świadkowie przemocy mają obowiązek powiadamiania o niej odpowiednie jednostki.
K. Kukuła


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Anti Domestic Violence
Czas:
2010.1.15 - 2010.1.23
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Korea Południowa
Nadawca:
NOWME (Home Violence Consultation Office)
Media:
Ambient
Wykonawca:
PromoFactory
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, mieszkańcy Seulu
Hasło kampani:
Pull out our children from domestic violence. Push the number right now (Wyrwij dziecko z przemocy. Zadzwoń teraz.)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.05.2022

    Zasłonka w zebrę


  • 25.05.2022

    Bezprawne prawa


  • 25.05.2022

    Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse


  • 24.05.2022

    Głos w obronie zwierząt


  • 23.05.2022

    Telefon prawdziwego zaufania


  • 19.05.2022

    Z punktu widzenia psa przewodnika


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek