logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Żywy kalendarz na urodziny
10.05.2011
Tematy: Kampanie, Kolumbia, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Żywy kalendarz na urodziny



Niewielkie pudełko z ekologicznej tektury. Mały pojemnik, woreczek z ziemią i nasionami, szklana rurka do podlewania. Oto kalendarz. Ten niezwykły wynalazek to prezent od WWF dla jej sympatyków z okazji urodzin tej organizacji, zajmującej się ochroną przyrody już od pół wieku.

Jak działa kalendarz? Pomysł jest prosty – wystarczy codziennie przez 3 sekundy naciskać przycisk na podłużnym szklanym pojemniku z wodą, która podleje zasadzone ziarenka, a roślinka szybko urośnie. To tak mało, a jednocześnie tak wiele: sympatycy i członkowie WWF wpierający finansowo działalność organizacji mają dzięki temu gadżetowi świadomość, że ich wkład i wsparcie działalności WWF, mają znaczenie i mogą zmienić świat. „One Daily Drop Living Calendar” ma udowadnić, że małe rzeczy mogą przynosić ogromne efekty.

WWF powstała w 1961. Dziś ta międzynarodowa organizacja ekologiczna działa w ponad 150 krajach, a dzięki jej akcjom udało się otworzyć 270 parków narodowych na całym świecie oraz uratować wiele zagrożonych gatunków. Działalność organizacji w dużej mierze opiera się na środkach finansowych od osób prywatnych.
M. Lewkowicz

 



Nazwa kampanii:
One Daily Drop Living Calendar
Czas:
2011.5.4 - 2011.5.10
Nadawca:
WWF
Media:
Ambient (direct mail)
Wykonawca:
Leo Burnett
Adresaci:
Sympatycy WWF
Hasło kampani:
Living calendar (Żywy kalendarz)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek