logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kolumbia, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
   ──────  10.05.2011

Żywy kalendarz na urodziny



Niewielkie pudełko z ekologicznej tektury. Mały pojemnik, woreczek z ziemią i nasionami, szklana rurka do podlewania. Oto kalendarz. Ten niezwykły wynalazek to prezent od WWF dla jej sympatyków z okazji urodzin tej organizacji, zajmującej się ochroną przyrody już od pół wieku.

Jak działa kalendarz? Pomysł jest prosty – wystarczy codziennie przez 3 sekundy naciskać przycisk na podłużnym szklanym pojemniku z wodą, która podleje zasadzone ziarenka, a roślinka szybko urośnie. To tak mało, a jednocześnie tak wiele: sympatycy i członkowie WWF wpierający finansowo działalność organizacji mają dzięki temu gadżetowi świadomość, że ich wkład i wsparcie działalności WWF, mają znaczenie i mogą zmienić świat. „One Daily Drop Living Calendar” ma udowadnić, że małe rzeczy mogą przynosić ogromne efekty.

WWF powstała w 1961. Dziś ta międzynarodowa organizacja ekologiczna działa w ponad 150 krajach, a dzięki jej akcjom udało się otworzyć 270 parków narodowych na całym świecie oraz uratować wiele zagrożonych gatunków. Działalność organizacji w dużej mierze opiera się na środkach finansowych od osób prywatnych.
M. Lewkowicz

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
One Daily Drop Living Calendar
Czas:
2011.5.4 - 2011.5.10
Tematy:
Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Kolumbia
Nadawca:
WWF
Media:
Ambient (direct mail)
Wykonawca:
Leo Burnett
Adresaci:
Sympatycy WWF
Hasło kampani:
Living calendar (Żywy kalendarz)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek