Trzy żywioły – ogień, woda i wiatr – pokazane w kampanii rumuńskiego oddziału Greenpeace i agencji Scala JWT mają dwa oblicza. Pod maską, którą widać na pierwszy rzut oka, skrywa się inna twarz żywiołu. Z jednej strony może on niszczyć i zabijać, a z drugiej można ich siłę wykorzystać do uzyskania energii potrzebnej dla człowieka.
Plakatom, które w abstrakcyjny sposób pokazują trzy żywioły oraz ich groźne drugie oblicza towarzyszy przekaz: „Masz moc aby zdjąć (złą) maskę żywiołu i wykorzystać jego siłę do uzyskania energii”. W przypadku wody przekaz brzmi: „Woda zatapia statki, uderza w wybrzeża silnymi tsunami, połyka całe wyspy. Masz moc, aby zdjąć maskę wody instalując turbinę i wykorzystać jej siłę do działania”. Sposobem na pokazanie pozytywnej twarzy wiatru jest budowa elektrowni wiatrowych, a w przypadku ognia (słonecznej energii) instalacja panelu słonecznego.
Pomysł pokazania dwóch obliczy żywiołów do promowania odnawialnych źródeł energii wydaje się ciekawy jednak już sposób realizacji kampanii jest co najmniej mało czytelny.
T. Szypuła
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym