logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Żywioły w maskach
31.07.2010
Tematy: Kreacje / printy

Żywioły w maskach



Trzy żywioły – ogień, woda i wiatr – pokazane w kampanii rumuńskiego oddziału Greenpeace i agencji Scala JWT mają dwa oblicza. Pod maską, którą widać na pierwszy rzut oka, skrywa się inna twarz żywiołu. Z jednej strony może on niszczyć i zabijać, a z drugiej można ich siłę wykorzystać do uzyskania energii potrzebnej dla człowieka.

Plakatom, które w abstrakcyjny sposób pokazują trzy żywioły oraz ich groźne drugie oblicza towarzyszy przekaz: „Masz moc aby zdjąć (złą) maskę żywiołu i wykorzystać jego siłę do uzyskania energii”. W przypadku wody przekaz brzmi: „Woda zatapia statki, uderza w wybrzeża silnymi tsunami, połyka całe wyspy. Masz moc, aby zdjąć maskę wody instalując turbinę i wykorzystać jej siłę do działania”. Sposobem na pokazanie pozytywnej twarzy wiatru jest budowa elektrowni wiatrowych, a w przypadku ognia (słonecznej energii) instalacja panelu słonecznego.

Pomysł pokazania dwóch obliczy żywiołów do promowania odnawialnych źródeł energii wydaje się ciekawy jednak już sposób realizacji kampanii jest co najmniej mało czytelny.
T. Szypuła








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 14.04.2025Kreacje / printy

    Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów

  • 28.03.2025Kreacje / printy

    Strzelanina

  • 26.03.2025Kreacje / printy

    Znikający świergot

  • 24.03.2025Kreacje / printy

    Konkretna ochrona

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek