logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  03.03.2009

Żywiec Zdrój z silnym drzewem



„To niezwykłe, ale jedno drzewo zapewnia tlen czteroosobowej rodzinie przez cały rok” – przekonuje firma Żywiec Zdrój S.A. w kampanii „Moje Silne Drzewo”. Ma ona zachęcić konsumentów do posadzenia Miliona drzew na Żywiecczyźnie.

Moje Silne Drzewo to program marketingu zaangażowanego społecznie (CRM), wpisującego się w strategię marki i jej wizerunek, a ukierunkowanego na konkretne działania na rzecz ochrony środowiska. Jego celem jest krzewienie szacunku do drzew i edukacja o roli drzew w naszym życiu. Akcja pozwala klientom poczuć, że robią coś ważnego dla środowiska, dla siebie i przyszłych pokoleń.

30–sekundowy spot reklamowy emitowany będzie przez cały marzec w stacjach telewizyjnych: TVN i TVN 7, TVP 1 i 2 , Polsat i Polsat2 oraz TV4. Grupa docelowa kampanii jest bardzo szeroka – core target to świadomi mieszkańcy miast – dorośli w wieku 20-49 lat.

Ambasadorami programu zostali Dorota Wellman i Marcin Prokop. Dołączyło do nich grono znanych ludzi nazwanych Przyjaciółmi Drzew: Anna Dymna, Ewelina Flinta, Kayah, Kora i kilkanaście innych gwiazd. Partnerzy i Patroni programu to Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Katowicach, Fundacja Nasza Ziemia, TVN, Onet oraz Zumi.

Materiały promocyjne autorstwa agencji Banah Group, odpowiedzialnej także za realizację spotu reklamowego, zostały wyprodukowane ma ekologicznym papierze.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 25.10.2023

    Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce


  • 24.10.2023

    Gala Effie Awards Poland 2023


  • 13.10.2023

    Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek