logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Żywiec Zdrój przygotował grę edukacyjną
07.02.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Żywiec Zdrój przygotował grę edukacyjną



Organizator programu „Mamo, Tato, wolę wodę!”, firma Żywiec Zdrój S.A., przygotowali nową grę edukacyjną dla dzieci, która jest dostępna na stronie www.wolewode.pl. Jej bohaterem jest wodna postać – Zdrojek.

Gra adresowana jest do dzieci w wieku 3 – 6 lat. Jej tematyka nawiązuje do bajek edukacyjnych, które powstały w ramach IV edycji programu „Mamo, Tato, wolę wodę!”. Gra składa się z czterech etapów – pór roku. Droga na każdym z nich wiedzie do źródła, gdzie uczestnik musi dopasować elementy charakterystyczne
dla wiosny, lata, jesieni lub zimy. Liczba punktów zgromadzonych przez gracza zależy od tego, w jakim czasie przejdzie przez wszystkie plansze. Przechodząc przez poszczególne etapy dzieci mogą dowiedzieć się, jakie funkcje woda pełni w przyrodzie oraz w ludzkim organizmie. Za koncepcję gry oraz jej kreację odpowiada Laboratorium Komunikacji KidsLab.

Oprócz nowej gry, na stronie znajdują się bajki edukacyjne w formie audiobooków, wodna encyklopedia oraz inne zabawy dla najmłodszych. Dodatkowo zamieszczono na niej porady i wskazówki dla rodziców, które pokazują, w jaki sposób poprzez zabawę zachęcić dziecko do picia wody.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek