logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  19.09.2011

Żywiec Zdrój i dzieci, które wolą wodę



Konkurs „Zdrojek” organizowany jest dla dzieci przez firmę Żywiec Zdrój w ramach kampanii „Mamo, tato wolę wodę!”.

Konkurs jest adresowany do dzieci wieku 3-6 lat i ich rodziców bądź opiekunów. Główną ideą konkursu jest zachęcenie dzieci i rodziców do wspólnej zabawy. Zadaniem przedszkolaków jest przygotowanie pracy plastycznej, która będzie ilustracją do słów „Piosenki Zdrojka” – bohatera kampanii. Praca może być wykonana dowolną techniką.  Rolą rodzica jest wykonanie zdjęcia dziecka trzymającego przygotowaną pracę, a następnie przesłanie go za pomocą aplikacji zamieszczonej na stronie www.wolewode.pl. Spośród wszystkich nadesłanych zdjęć komisja konkursowa wybierze 45 (po 15 z każdej kategorii wiekowej – 3-, 4- i 5-latków), z których wyłonione zostaną trzy zwycięskie. Prace konkursowe można zgłaszać do 15 października 2011 roku. Ogłoszenie wyników nastąpi do 31 października 2011 roku.

Na zwycięzców konkursu czekają atrakcyjne nagrody. Autorzy najciekawszych prac w każdej
z kategorii dostaną bony do sklepów e-zabawki.pl o wartości 1500 zł każdy. Ponadto w każdej grupie wiekowej zostanie przyznanych po 15 nagród dodatkowych – zestawów składających się
z płyty „Tridulki” (CD+DVD), zawierającej znane polskie piosenki dla dzieci, oraz książki
„101 eksperymentów z wodą” wprowadzającej dzieci w fascynujący świat doświadczeń i zabaw
z wykorzystaniem wody.

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 25.10.2023

    Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce


  • 24.10.2023

    Gala Effie Awards Poland 2023


  • 13.10.2023

    Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek