logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Życzenia na potem
15.01.2008
Tematy: Kampanie, Australia, Pomoc społeczna

Życzenia na potem

Your browser does not support the video tag.


Kobieta wypisuje życzenia na kartkach urodzinowych na przyszłe lata dla swojej nowo narodzonej córki. Pisze w nich jak bardzo jest dumna i kocha swoją córkę. Tych kartek nie uda jej się przekazać osobiście z powodu śmiertelnej choroby, na którą cierpi. Tak australijska organizacja Cure For Life Foundation przedstawiła w kampanii z początku 2008 roku problem zachorowań na raka mózgu. „Nie wiemy co powoduje nowotwór mózgu, ale wiemy na co on wpływa. Pomóż nam znaleźć lekarstwo.”

Kampania "Birthday Cards" jest przykładem tego, jak prosty obraz może nieść ze sobą emocje i głęboki przekaz.

Cure for Life Foundation została założona przez znanego na całym świecie neurochirurga dr. Charlesa Teo w celu ratowania życia ludzi chorych na nowotwór mózgu. Organizacja walczy o rozwój i innowacje w leczeniu tej choroby. Symbolem fundacji jest złożony z papieru żuraw, co według japońskiej legendy oznacza długowieczność i szczęście. Fundacja stara się o dotacje na prowadzone przez nią badania, które mają doprowadzić do znalezienia lekarstwa na tę odmianę raka.

Rak mózgu jest jedną z wiodących przyczyn śmierci spowodowanych chorobami nowotworowymi u ludzi w wieku 20-39 lat. Szczególnie bolesne jest, kiedy dotyka on młodych rodziców, a w efekcie dzieci i ich rodziny, które żyją ze stratą swoich najbliższych.
K. Szmigielska



Nazwa kampanii:
Birthday Cards
Czas:
2008.1.10 - 2008.1.31
Nadawca:
Cure For Life Foundation
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
DDB Sydney, Filmgraphics
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe, szczególnie rodzice
Hasło kampani:
We don’t know what causes brain cancer, but we do know what it affects. help us find a cure. (Nie wiemy co powoduje nowotwór mózgu, ale wiemy na co on wpływa. Pomóż nam znaleźć lekarstwo.)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek